Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-12-21 08h38
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zowel op 2 iPhones als op 1 ipad werkt de tv app plots niet meer, alles geprobeerd maar niks werkt, wat ik straf vind is dat mijn oudste ipad het nog wel doet, 2 dagen geleden is mijn iPhone 12 er plots mee gestopt. iPhone 13 van vrouw was er enkele dagen voordien al mee opgehouden, Resetten helpt niet, ontkoppelen van tv is gebeurd maar opnieuw koppelen lukt niet, zowel orange decoder als modem meermaals gereset niets werkt.
ik vind dat orange zijn zaken in orde moet brengen en tenminste de klanten laten weten als ergens problemen zijn, een vergoeding voor niet geleverde diensten zou hier wel op zijn plaats zijn.
het probleem zit duidelijk bij orange
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Jules257 goedemorgen,
hier géén enkel probleem.
Doe eens je app volledig verwijderen, alles volledig opnieuw opstarten.
Daarna de nieuwe app downloaden en probeer dan nog eens.
Succes.
zoals ik al zij in mijn bericht, alle mogelijke resetten en herstarten zijn reeds gebeurd
Ja app meermaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zowel op iPhones als op iPad
noppes geen resultaat