Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-21 22h37
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na de laatste update werkt mijn orange tv app plots niet meer. “Het aan melden is niet gelukt. Probeer opnieuw of reset de app”. Heb hem reeds gereset maar als ik dan de app terug wil koppelen via decoder, blijf ik deze melding ontvangen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Dankjewel.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag is er een “dringende” updarz verschenen voor IOS.
het probleem is opgelost!
Probleem opgelost wel app eerst verwijderen
Vandaag is er een “dringende” updarz verschenen voor IOS.
het probleem is opgelost!
Thanks for the update @Peveer
Gaat nu veel beter - nog geen decoder gevonden op je netwerk - maar dat gaat vanzelf over
Schijnt een probleem te zijn bij orange zelf en vooral bij iOS , ik ook al van alles geprobeerd niets dat lukt , orange werkt eraan zeggen ze