annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app

Topic gestart op: 25-12-20 19h16

Antwoorden: 9 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

Orange tv app

OPGELOST

Kan ik m'n opnames bekijken wanneer ik niet verbonden ben met de wifi van orange (home netwerk)?

Met andere woorden, kan ik opnames bekijken als ik met een telenet of proximus wifi ben verbonden?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  een vriendin van ons kan op mijn netwerk ook geen opnames bekijken via haar app. Via de tv app kan je geen opnames bekijken . 

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-tv-app

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  het zou iets kunnen zijn voor het nieuwe jaar. Er is namelijk ook een web versie in ontwikkeling om op die manier de tv app te kunnen gebruiken. Dus wie weet komt dat er ook bij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Law
Veteraan verkenner

@patrick2 

Is niet dringend want op vakantie gaan doen we nu op dit moment ook niet door de gekende reden.

Er is dus nog veel in ontwikkeling (nieuwe decoder (juig ik helemaal toe), nieuwe app, web versie van de app).

Hopelijk nemen ze alles mee aangezien Mobistar (het huidige orange) nooit gedacht heeft op zulke toename van vaste diensten aangezien ze dit in het verleden ook al gehad hebben. Hopelijk doet m'n het nu goed en zal het niet berg af gaan na de volledige overname door moeder bedrijf orange FR.

Hopelijk komt dit enkel t'n goede 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  houd er rekening mee dat Orange nog ' jong ' is betreft tv en internet. Het verleden heeft ze niet goed gedaan dat weten we maar nu zijn ze al heel veel stappen verder. Alles is nog in ontwikkeling en het kan enkel maar beter worden. Iedereen of toch vele weten dat er veel dingen niet aan boord zijn bij Orange maar het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat ze letterlijk op Telenet gaan lijken. Het zou een mooie verrassing zijn voor het nieuwe jaar met nieuwigheden. 

De web versie van de Orange tv app , eventueel nieuwe decoders en modems , in de app je opnames bekijken en eventueel nog andere dingen die je zelf graag zou zien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Law
Veteraan verkenner

@patrick2 

Daar heb je een punt, maar ik kijk ook niet naar telenet.

VOD heeft voor mij geen nut meer met de komst van streamz, netflix en disney+.
In het verleden was Netflix niet voldoende voor mij.

Maar nu zijn er zo veel streaming diensten dat VOD (voor mij persoonlijk) geen nut meer heeft.

Moest ik toch iets willen huren kan de play video van google nog een oplossing zijn.

Maar inderdaad, hopelijk zien we een betere service (decoder, Cloud opnames, modem, applicatie) van orange in 2021.

Hopelijk wordt dit topic als feedback bekeken door Orange.

Want dit zijn toch enkele zaken dat verbeterd + Toegevoegd worden.

Of hoe kan ik dit doorgeven?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Elk topic wordt hier gelezen door de moderators @Law . Enkel hebben deze nu eventjes verlof het is voor hun ook feest dus ze rusten ook even uit 🙂 

Ook de feedback / ideeën die hier komen op de Tribe zal naar gekeken worden en daar waar mogelijk ook door gegeven worden naar de juiste dienst binnen Orange en ook als het haalbaar is toegepast worden. 

Betreft VOD , ik heb het nog wel , heb nog Telenet in huis voor internet en tv. Andere diensten zoals Netflix en Disney+ en videoland en zelfs een schotel hebben wij ook. Daarnaast hebben we Streamz+ bij telenet en al deze diensten worden ook gebruikt thuis. Maar het is natuurlijk te zien welke diensten jij als eindgebruiker noodzakelijk vind. Niemand hoeft zo veel te nemen als ik en zeker niet als je het niet gebruikt dan is het geld weg gooien. 

Nog even terugkomend op nieuwigheden bij Orange is terug kijk tv . Dat zou ik er nog graag bij zien komen als dat is dan verhuis ik direct naar Orange. Want dat is een functie die hier thuis enkel gebruikt wordt want opnemen doen wij niks. Want Streamz hebben we al dat kan ik ook apart nemen dan behouden we de VOD ook. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen