Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-11-24 19h01
Antwoorden: 2 antwoorden
Iemand die een oplossing weet om het geen die nu op onze oude decoder staat, op te slaan? We krijgen deze week de nieuwe decoder, maar op oude decoder staat een aflevering van 7j geleden waar dochter in mee doet en we zeker niet willen verliezen.
Hey @Bobbi ,
Het zou jammer zijn om een dergelijke herinnering te verliezen. Echter heb je al geluk dat jouw harde schijf van je decoder het al zolang heeft vol gehouden. Als deze was gecrasht was je het sowieso kwijt...
Nu, een simpele oplossing is er helaas niet maar er zijn mogelijkheden. Echter zijn ze volgens mij niet echt legaal maar vermits dit voor eigen gebruik is denk ik dat het om een grijze zone gaat 😥.
1. De bewuste aflevering laten afspelen op TV en opnemen met je GSM camera die je op een statief zet.
2. Een HDMI to USB toestel kopen, HDMI van de box aansluiten op je computer via dit toestelletje en zo het beeld opnemen op je computer.
Rechtstreeks de box verbinden met bvb een usb kabel naar de computer om het beeld over te zetten zal helaas niet lukken (voor zover ik weet).