Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-01-24 10h05
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Net aan telefoon vernomen dat Play Crime geen zekerheid is bij Orange.
Vind tevens ook geen livestream meer van Big Brother op Go play.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik weet dat ik ook kan streamen, maar dan heb ik helemaal geen Orange tv pakket meer nodig en betaal ik er ook liever niet meer voor !!!
Ik betaal een abonnement om minstens alle Belgische zenders te kunnen ontvangen !! Doe een van die turkse of arabische zenders weg, als dat het probleem is maar zorg dat je alle belgische zenders ann biedt.
Misschien moeten we het maar eens in de pers brengen, misschien luistert Orange dan wel naar zijn klanten ?
>Misschien moeten we het maar eens in de pers brengen, misschien luistert Orange dan wel naar zijn klanten ?
Orange is vrij aan te bieden wat het wil. Niet akkoord - vind dan een andere provider die heeft wat je wil
Ja, breng het eens in de pers. Il's like the tail wagging the dog
Allez, Gregory, de 'wijze', als je nu nog niet begrepen hebt dat het mij niet gaat over het al of niet aanbieden van een zender, maar om duidelijke COMMUNICATIE, dan ben je blijkbaar niet zo wijs, of werk je voor de firma misschien ?
De ene keer is het ja, dan weer nee, of 'we werken eraan' ... dat is geen communicatie, dat is uw klanten aan het lijntje houden.
En dat de berichten op dit forum, over net dit item, reeds meer dan 4000 keer werden gelezen/geraadpleegd laat Orange duidelijk koud. Heb het lef om duidelijk te communiceren !
Ik ben ook maar klant
en wijs genoeg om te weten dat een kruistocht van 1 specimen op een forum weinig (eufimisme voor niets) zal veranderen.
Steek er gerust verder je energie in, ik niet
Over and out