annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Play Crime

Topic gestart op: 21-01-24 10h05

Antwoorden: 15 antwoorden

Vhouta
Gewaardeerd verkenner

Play Crime

OPGELOST

Net aan telefoon vernomen dat Play Crime geen zekerheid is bij Orange. 

Vind tevens ook geen livestream meer van Big Brother op Go play.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo,

Hier is een artikel met de verklaring 😉

Fijne dag,

Rizlaine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
JRD
Ervaren verkenner

Ik heb volgende mail naar Orange gestuurd ...

Beste,
 
Na reeds meer dan 30 klant te zijn bij Orange vind ik het gebrek aan communicatie niet kunnen, dus misschien luisteren jullie beter via een mail.
 
Een nieuwe 'Belgische" zender, Play Crime, wordt sedert een maand aangekondigd (tijd genoeg dus). 
Op vrijdag 19 januari 2024 gaat die van start en kan je deze bekijken via Proximus en Telenet, maar NIET op Orange ???
 
Na kontakt met de klantendienst op zaterdag 20 januari 2024, wordt mij verzekerd dat eraan gewerkt wordt en dat we deze nieuwe zender binnen de kortste keren ook op orange kunnen bekijken. Ik meld hen tevens dat de communicatie hierover niet bestaande is (schandelijk in deze tijden, want dat is 'niet willen')
 
Vele duizenden van uw klanten zijn blijkbaar wel geïnteresseerd om te weten of deze zender er nu uiteindelijk komt, zo blijkt uit de interesse over het item op uw eigen forum : Orange Tribe (zie uittreksel hieronder)
 
JRD_1-1705865258416.png

 


Ja u ziet het goed dit zijn 2653 klanten (tot nog toe) die door Orange in de kou blijven staan en geen informatie krijgen !!
 
Het laatste bericht zegt alles, Play Crime zou volgens één van de klanten geen zekerheid meer zijn ?? 
Als het om plaatsgebrek gaat, neem dan een van die turkse of arabische zenders weg, waar wij toch geen boodschap aan hebben, maar zorg er verdorie voor dat alle Belgische zenders wel aangeboden worden.
 
Weer moeten wij vaststellen hoe een groot bedrijf zijn klanten GEEN INFORMATIE geeft, nochthans ben ik er zeker van dat een gans COMMUNICATIE-team in jullie bedrijf betaald wordt, zijn ze allemaal ziek of met verlof ?
 
Graag had ik een duidelijk antwoord van uw diensten of we deze zender nu krijgen of niet, en graag ook duidelijke communicatie hierover op jullie website, App en alle andere communicatie middelen die jullie hebben, bovenaan de pagina !
 
Ik wacht vol ongeduld op uw antwoord en zal dat dan ook delen met de 2653 klanten die ook nog op duidelijkheid wachten.
 
...

Ik wacht op hun antwoord

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Die 2653 wil enkel zeggen dat er zoveel het bericht gelezen hebben.  Niet dat ze het eens zijn

0 pluimen
JRD
Ervaren verkenner

Ja maar blijkbaar wel op zoek zijn naar informatie rond dit specifiek item !!

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Heb het ook gelezen, en lig er niet wakker van

Er hebben maar 2 personen gereageerd, en geen likes

0 pluimen
JRD
Ervaren verkenner

Ga naar het andere gesprek over dit item, en zie het totaal plaatje, waar tot nog toe 8 personen gereageerd hebben en er wel likes zijn. Mijn grootste probleem is niet of we de zender nu krijgen of niet, wel het ontzaglijke gebrek aan communicatie vanuit het bedrijf Orange

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen