annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Play van Telenet

Topic gestart op: 19-05-19 15h35

Antwoorden: 9 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Play van Telenet

Dag allemaal,

Voor de fans van Play en Play More van Telenet, tot jullie wil ik mij richten met een vraagje.

Weet er iemand of Telenet Play of Play More via het internet zal gaan streamen? Hebben ze de uitzendrechten om via internet de series bijv. uit te zenden? Ze doen dit nu al met Play sports, maar is ook aan de dure kant, waardoor ik het maar tijdelijk nam. Nu heb ik het niet meer! Of ik het terug zal nemen, dat moet de toekomst uitmaken.

Aan Waalse kans, BeTV zend de films uit via internet en dit aan 25 euro, want ik had dit even na gecheckt. Waar wacht Telenet op? Ik kan het niet begrijpen! Ja zul je zeggen, ze doen dat al via Yugo (lijkt wel youghurt); maar aan veel te dure prijs!

Heeft iemand meer nieuws?

Surfer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Labels (3)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer  denk dat je de vraag op de verkeerde forum stelt in dit geval. Orange stelt deze diensten niet voor maar zal u een antwoord geven op uw vraag. Play en Play more worden via de digicorder en via de nieuwe TV BOX aangeboden zodat u films en series kan kijken. Op internet kan men gaan naar de website van play en play more om online via pc te kijken en via een tablet via de app. Ook is er dan de mogelijkheid om het van de tablet naar de tv te casten. Wat er beschikbaar is kan men kijken via de tv theek. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Stel je die vraag niet in het verkeerde forum? Verlegen smiley

Anyway, ik heb er zelf geen, kan dus niet 100% exact zijn, maar de nieuwe TV-Box van Telenet, daar komt (bijna) alles via het internet, niet meer door de coax. Noem je dat ook streamen?

De klassieke digicorder, die ook nog in gebruik is, die krijgt wel alles over de coax.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

het doet er in feite niet toe op welk forum je het vraagt tenslotte het is Zondag. Straks beginnen we hier nog zoals bij Proximus daar gooide ze iedereen buiten als je nog maar iets zei over een andere operator. Ik heb play maar heb daar infeite nooit op gelet met dat streamen. volgens mij is dit ook zo. Je kan op die nieuwe box kiezen hoe je hem aansluit. Via kabel of wifi. Ik heb hem via wifi moeten aansluiten omdat die onozelaars van proximus mijn kabel hebben afgesloten. Dus als je die box nog niet hebt kan je best eens bellen om eerst zeker te zijn. Tijdens mijn bestelling had ik aan de klantendienst wel gevraagd of er soms zulke streaming plannen waren. maar dan op een ander vlak, meer in het genre van IP TV, want dit word binnen 5-10 jaar toch de standaard TV.

Surfer
Ervaren genezer

a148146, dank je wel voor dit antwoord. Ik verwacht ook dat binnen 5 jaar en zeker binnen 10 jaar dat alles gestreamd zal worden. Ik gebruik het nu al volledig en zonder digibox of digicorder, rechtstreeks via internet. 

Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen de digibox of digicorder, voor elk wat wils.

Ik wil alleen deze vraag lanceren voor IPtv (streamen), als niet Telenet klant. En ik wil zeker Telenet niet afbreken. Ik heb het alleen over hun prijzen en die zijn tot nu toe aan de dure kant. Ik heb al Play sports al gekeken via internet en goeie service, want mag ook gezegd worden.

Ik heb het nog even nagekeken, (met dank aan Patrick), dat Play More alleen beschikbaar voor Telenet TV-klanten met een decoder. Hopelijk dat ze het volledig ook via internet brengen, zoals Betv het nu volledig via internet doet 🙂

 

 

Leden met de meeste pluimen