annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met decoder

Topic gestart op: 23-09-18 15h59

Antwoorden: 5 antwoorden

Poweron
Gewaardeerd verkenner

Probleem met decoder

Of de afstandsbediening werkt niet of de klank blijft uit en regelmatig hangt de decoder vast 

Ik kreeg al een nieuwe decoder de vorige was nog zotter 

Er zou toch een oplossing voor moeten komen dan elke keer de stekker uit te trekken

 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Of de afstandsbediening werkt niet of de klank blijft uit en regelmatig hangt de decoder vast 

Ik kreeg al een nieuwe decoder de vorige was nog zotter 

Er zou toch een oplossing voor moeten komen dan elke keer de stekker uit te trekken

Ugh @Poweron,

 

 

Probeerde je reeds een hard reset? Hieronder lees je stapsgewijs hoe:

 

🌵Schakel de stroom uit

🌵Druk op de RESET-knop aan de achterkant bij het herstarten

🌵Wacht op een snelle LED-verandering (groen, oranje en groen)

🌵Laat de RESET-knop los.

 

Ik doe alvast een regendans!

 

 

L🧡VE is wat echt telt

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Heb juist hetzelfde meegemaakt maar heb de decoder nooit vervangen telkens een herstart gedaan tot ik eens alle kabels heb nagekeken en de hdmi-kabel vervangen omdat die nogal redelijk los in de uitgang van de decoder zat. Sindsdien is het probleem opgelost. 

Poweron
Gewaardeerd verkenner

Het is een nieuwe HDMI kabel omdat ik die reactie al kreeg van de technieker toen ze die zotte doos vervangen is 

Maar ik ga er zeker naar kijken

Movieman
Aspirant genezer

Techniek of digitale revolutie is spijtig genoeg niet altijd vooruitgang 🤔. Kijk ook effe de utp-kabel en andere kabels na ze mogen in elk geval niet veel ruimte hebben maar goed vast in de aansluitingen zitten al zeker ook geen knik in de coaxkabel dat is uit den boze. Natuurlijk is het daarom niet altijd de decoder zelf hopelijk krijg je het geregeld. 

Leden met de meeste pluimen