Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-04-20 14h34
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo, sinds enkele weken zijn mijn programma's systematisch niet meer volledig opgenomen.
Er is volgens mij een discordante tussen de tv gids en de realiteit.
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo !
Ik heb hetzelfde gehad met een spannende serie ... ik miste elke keer het einde. Frustrerend hee ... 🤔
Nu neem ik het volgend programma ook op ... tot er een betere oplossing tevoorschijn komt !!! 😊
Groetekes !
@Dmdv blijkbaar is dit een veel voorkomend iets want heb nog andere posten gezien. Maar denk niet dat het Orange gerelateerd is want ik heb Telenet voor tv en internet en bij het terug kijken naar programma's heb ik hetzelfde ondervonden. Het begin is niet optimaal maar het einde mist hele stukken. Het is toch iets algemeen en dan voornamelijk naar de tv gids en de tijden waarop iets uitgezonden wordt. Dus programmatie tijd en tv gids lopen niet synchroom.
Ik heb ook dat probleem, maar hoe kan dit dan opgelost worden? En wie kan dat dan oplossen? Telenet? Orange?
@Anonymous dat is geen ingewikkelde zaak hoor Telenet en Orange kunnen dit niet oplossen. Orange krijgt de programmatie van Telenet en die krijgen dat op hun beurt weer uit Vilvoorde daar waar de programmatie van de tv gids wordt gemaakt. Die moeten ook uit veiligheid niet werken of even werken en maken dus de tv gids met de tijden. Maar als er dingen zijn die niet correct verlopen kunnen ze het niet meer aanpassen. Heel simpel uitgelegd.
Hallo !
Ik heb hetzelfde gehad met een spannende serie ... ik miste elke keer het einde. Frustrerend hee ... 🤔
Nu neem ik het volgend programma ook op ... tot er een betere oplossing tevoorschijn komt !!! 😊
Groetekes !