Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-01-19 11h52
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De RF uitgang van mijn decode werkt plots niet meer , meerder malen al herstart tevergeefs? Deze heb ik altijd werkend gehad om signaal naar tweede tv door te sturen .
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vrijdag terug gebeld en technieker komt vandaag
Kabel is het in ieder geval niet heb deze al gewisseld , bij 5000 begrijpen ze het precies niet goed waarom dit dient
Heb terug gebeld naar techische dienst wisten niet wat ze er mee moeten doen , nadien 5 minuten in wachtstand om verder te overleggen met overste en melden ze dat ze mij gingen terugbellen . Nu zijn we drie dagen later en verder nog niks gehoord.
@Cdt24801 en @COBBAERT in de shop liggen geen decoders deze worden opgestuurd . Nu weet ik niet en denk het zelf niet dat deze daar getest kunnen worden. Dus zou eens een beroep doen via facebook messenger en vragen hoe het staat met uw dossier. Anders het voorstel doen dat ze een nieuwe opsturen zodat u de oude terug kan sturen.