annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reeds zicht op een nieuwe decoder ?

Topic gestart op: 24-01-21 09h49

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Reeds zicht op een nieuwe decoder ?

Hallo,

Is er reeds zicht op een nieuw type decoder, we zijn nu toch al 2021 en als je kijkt naar Orange Frankrijk is het nieuwe type decoder al reeds goed ingeburgerd.
Hier in België zit je nog met een decoder die doet denken aan het tijdperk van Filmnet 😉. Plus dat hij ook kan dienstdoen als warmhouder in de keuken.

Ik ben ongeveer 1,5 jaar Loveklant geweest bij Orange (nu enkel nog mobiel) en ben welbewust overgestapt naar het gele smileytje door de komst van hun nieuwe Tv-Box. 
Een mens wil toch ook wat design bij zijn mediatoestellen hé, naast een Apple TV en een flatscreen stond die baksteen echt niet mooi.

En een overstap terug is zeker te overwegen gezien de scherpe prijsstelling van hun Love packs. Maar niet zolang men blijft hangen in de vroege jaren 2000.

Nu, ik weet dat jullie geen glazen bol hebben en ook “maar” klanten zijn bij Orange, maar je weet nooit wie er hier meeleest.

Met vriendelijke groeten,

Yves

Labels (2)
53 ANTWOORDEN 53
Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Ik vrees dat de nieuwe tv-box nog eentje van lange adem zal zijn.

Zelfs de nieuwe app voor TV  Lite is niet eens beschikbaar voor Android en Google TV.

Voor mij zijn dit slordigheden die veelzeggend zijn.

Laten we hopen dat met de overname van VOO de zaken positiever worden.

Thomasdk
Aspirant verkenner

In slovakije hebben ze nu ook de Android box van orange. Blijkbaar zijn de orange landen niet compatibel met elkaar en delen ze de kennis niet. 

zou toch raar zijn dat je bvb in België nog

altijd maar de iPhone 6 kunt

kopen en in andere landen een iPhone 13 al. 

ik hoop dat de thuiswerkers Bij orange terug op kantoor aan de box aan het werken. 

zierbeek
Gewaardeerd verkenner

zou fijn zijn als orange zelf wat info geeft 🙂 

MustafaY
Leidende genezer

Hallo @zierbeek,

Ik voel je ongeduld heel hard, dat hebben wij ook! Jammer genoeg is het nog even wachten. 

Groetjes,

Mustafa

0 pluimen
Waterman
Rekruut scout

Wat is nog even wachten?

Leden met de meeste pluimen