Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant genezer

Schitterend: nieuwe zenders!

Hier ben ik blij voor vanaf vandaag is er BBC First en BBC Entertainment bijgekomen. Van een vervroegd eindejaarsgeschenk gesproken dank u Orange. Als het goed is mag het ook worden gezegd. 👍

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Leidende verkenner

normaal zou die zender er snel bijkomen volgens de klantendienst omdat ik een bericht via messenger had gestuurd met die vraag of die zender hier in het aanbod zat. En ik volg de dingen des levens vandaar. Ik zit nu voorlopig nog bij Telenet voor dat voetbal en die serie maar voor dat sport zal ik wel een alternatief zoek met IP TV. Het internet is hier evengoed en ik heb hier vroeger ook geen last gehad. Bij mij heeft men gezegd dat Eclips TV. waarschijnlijk in de nabije toekomst er bij zou komen, dus denk ik mischien voor nieuwjaar. Laat ons hopen. Want bij Telenet verdwijnt de ene na de andere zender en daar moet je wel voor het pack betalen, maar er komt niets bij.

Leidende verkenner

@patrick2  schreef:

@Chiquita blijkbaar verdwijnen deze zenders bij de concurrentie en door deze zet van Orange is het natuurlijk ideaal voor de kijker. Er zijn veel mensen die dit blijkbaar graag zien en door het uit te zenden via de decoder en niet in een extra pakket zijn die mensen happy. Neem nu telenet die zend het enkel uit via hun play pakket dus de klant moet bij betalen hiervoor ook bij proximus moet je daarvoor een appart pakket voor nemen en dat is ook bij betalen. Bij Orange krijgen we dat gratis. 

Dit zijn 2 goede zenders en ik weet nu niet of BBC Entertainment bij jullie Nederlandse ondertitels heeft bij sommige programma's?

0 pluimen
Veteraan verkenner

via de OPT knop op de afstandsbediening kun je inderdaad de Nederlandse ondertitelingen opvragen.

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Veel kijkplezier, beste Triber! @Movieman

Ugh 🏹

Totem

Aspirant genezer

Nu moet Orange nog de televisiegids bijwerken en de pret is compleet. 

Leidende verkenner

Maar daar heb je dan wel de gratis films bij en trouwens ik weet niet of die bij play ook aanwezig is. Ik zou dit eens moeten nagaan, want ik ben mijn zenders nog aan het hergroeperen nu metdie nieuwe box.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen