annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Serie opnemen verdwenen

Topic gestart op: 19-08-20 20h03

Antwoorden: 14 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Serie opnemen verdwenen

Ik wou net een serie (familie) programmeren, maar die optie staat er jammergenoeg niet meer bij. Enkel op aflevering opnemen. En raar, keek net of dat bv ook bij andere series is maar daar kan ik wel series opnemen aanklikken

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
stravarius
Veteraan verkenner

Vind dit toch vreemd want bij mij lukte het eergisteren direct. Wist niet eens dat het bestond. Is ook de enigste operator die met een afstandsbediening zo veel mogelijkheden bied. Enkel raak ik er niet wijs uit soms om dat er geen informatie gids meer bijgeleverd word hoe die decoder juist werkt, en die afstandsbediening. Vroeger was dit wel zo. Het is precies of men mag geen papier meer verspillen; Als mijn moeder naar de GB gaat voor 6 artikelen dan krijgt ze een rekening van een halve meter. als dit dan geen verspilling is weet ik niet meer, men kan beter beginnen met plastic te stoppen.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@stravarius  goedenavond,

je kan hier eens gaan lezen.

Klik op de blauwe hier aub?

Over de afstandsbediening kan je daar ook lezen.

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@stravarius raar dat het bij jou wel ging... 

0 pluimen
stravarius
Veteraan verkenner

Ja ik heb niets speciaal moeten doen. Misschien was dit dan de laatste dag dat het ging? Het was na de installatie van mijn tv. Toen de instelateur weg was ben ik gaan zoeken hoe ik hier moest opnemen. En dan heb ik de dingen des levens op eclips tv opgenomen. Ik klikte eerst op guide en dan heb ik die zender opgezocht. Dan klikte ik ik opals ik op die zender stond die ik wou opnemen op ok en kon ik kiezen tussen aflevering opnemen of serie opnemen. Ik ben nu nog eens gaan zien naar een willekeurige zender, maar volgens mij is die mogelijkhijd er uit gehaald, maar kan je nog wel een serie opname maken zij het wel op een andere manier. Je moet dan naar opnameinstellingen gaan., en daar kan je volgens mij een series of seisoenen bekijken.

0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@stravarius had hiervoor al series opgenomen, dus raar dat het nu niet lukt. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen