Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-03-24 22h12
Antwoorden: 2 antwoorden
We zijn al enkele jaren klant en nu is er de laatste tijd moeilijkheden met onze opnames. We kunnen wel aanduiden 'serie opnemen' maar er worden heel veel afleveringen niet opgenomen. Als je er op klikt zie je wel serie opnemen annuleren maar ze staat niet geprogrammeerd.
We merken zelfs dat deze week geen enkele aflevering staat geprogrammeerd en we nemen best veel op. Als ik elke dag moet gaan controleren word het wel zeer moeilijk om alles juist te hebben lopen.
@Hanne88 een goedemorgen,
trek eens alle stekkers uit de muren, ook je TV toestel.
Na een paar minuten steek je er alles weer terug in.
Soms gebeurt het wel eens dat je niet dadelijk van een programma de serie kan activeren,
meestal als er nieuwe bijkomen en na een paar dagen wel,
dat ligt aan de zenders zelf. Hebben wij ook ooit!
Succes.
@Josette schreef:@Hanne88 een goedemorgen,
trek eens alle stekkers uit de muren, ook je TV toestel.
Na een paar minuten steek je er alles weer terug in.
Soms gebeurt het wel eens dat je niet dadelijk van een programma de serie kan activeren,
meestal als er nieuwe bijkomen en na een paar dagen wel,
dat ligt aan de zenders zelf. Hebben wij ook ooit!
Succes.
Dank je voor de tips maar hebben helaas niet geholpen, probleem blijft.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |