annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slaapstand Netflix

Topic gestart op: 10-02-25 09h57

Antwoorden: 1 antwoord

ShanaR
Rekruut scout

Slaapstand Netflix

Wij zijn sinds kort overgeschakeld van Telenet naar Orange Tv. Als we naar Netflix kijken en we pauzeren even onze serie/film. Dan krijgen we na vijf minuten een soort van screen saver te zien van google met uitgelichte foto’s. Als we dan terug willen verder kijken moeten we opnieuw de app van Netflix opstarten en de serie/film die we aan het kijken waren zoeken in het overzicht van Netflix om terug te gaan selecteren… Ik heb zowel bij de Netflix instellingen als bij de Orange Tv instellingen al zitten zoeken of ik dit ergens kan uitschakelen maar ik vind hier niets over terug. Zijn er nog mensen die dit ervaren?

Labels (2)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
kevunster
Aspirant genezer

Deze slaapstand is doorgaans de setting van je eigen TV. En meestal niet van de Orange decoder. De Orange decoder staat standaard voor een paar uur ingesteld voor hij in slaapstand gaat. Je kan de setting vaak vinden op zowel de Orange decoder (wellicht per ongeluk gewijzigd?), als de tv, onder de noemers 'screensaver' 'slaapstand' 'eco-stand' en dergelijke. Dit staat onder 'apparaatinstellingen' of iets soortgelijks. Zet dit op een uur of 4, en normaal zou het probleem opgelost moeten zijn. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen