annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechts 1 zender in zenderlijst

Topic gestart op: 13-12-19 22h33

Antwoorden: 5 antwoorden

Krisofgeysemans
Aspirant verkenner

Slechts 1 zender in zenderlijst

Sinds vandaag (zonder gekende aanleiding) kan ik alleen nog maar naar één kijken op tv. Er staan geen andere zenders in de zenderlijst of op het programma-overzicht. Op de app op mijn telefoon kan ik wel gewoon alle zenders kijken. Gekend probleem? Heb de modem en de decoder reeds verschillende keren gereset. 

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Sinds vandaag (zonder gekende aanleiding) kan ik alleen nog maar naar één kijken op tv. Er staan geen andere zenders in de zenderlijst of op het programma-overzicht. Op de app op mijn telefoon kan ik wel gewoon alle zenders kijken. Gekend probleem? Heb de modem en de decoder reeds verschillende keren gereset. 

Hallo @Kristofgeysemans,

In dit gesprek vind de nodige stappen om je decoder en je zenders opnieuw te krijgen.

Hiermee kan je nog altijd een diagnose test uitvoeren door in instellingen-> Techniek-> Decoder info en diagnostiek test. Mzet deze resultaten kan je de technische dienst contacteren, ze zullen een oplossing hiervoor vinden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

 

 

 

0 pluimen
Yordi_H
Aspirant scout

Misschien via de instellingen op je tv waarbij je de kanalenlijst aanpast

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Yordi_H  ik denk niet dat het te maken heeft met de  kanaal aanpassingen. @Krisofgeysemans  het kan ook zijn dat uw signaal gewoon compleet weg is. Heeft u de klantendienst al kunnen bereiken ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@Krisofgeysemans zoals @patrick2  al zei is het beste Klantendienst te bellen die zouden ook op de hoogte moeten zijn bij eventuele pannes. Hier de routing bij de tel.klantendienst : https://www.orange.be/nl/keuzemenu

Het lijkt me nogal sterk dat je maar 1 zender meer hebt meestal is het alles of niets. Wat ook al eens voorkomt dat het HDMI kanaal op je tv verkeerd staat soms heb ik dat ook voor bij wissel naar andere bron.

Leden met de meeste pluimen