annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sonos homecinema werkt niet via decoder

Topic gestart op: 03-01-20 22h22

Antwoorden: 10 antwoorden

brechtv20
Aspirant verkenner

Sonos homecinema werkt niet via decoder

Hallo

Sinds enkele dagen heb ik thuis een sonos beam en 2 sonos ones. Nu werken deze perfect met netflix en dergelijke. Alleen als ik wil kijken naar tv via de decoder van orange geven mijn ones geen geluid en komt deze enkel door de beam. Terwijl bij netflix ze wel perfect dienst doen als homecinema. Is er iemand die hier een oplossing voor weet? Alvast bedankt. 

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@Schumi_wk  ik lees regelmatig wel eens iets op tweakers maar dat heb ik eerlijk gezegd niet gezien. Zal eens kijken dat ik het kan terug vinden en eens lezen want dat interesseert mij wel dat soort dingen. Toch eigenaardig zo een grote firma en dat krijgen ze niet op punt. Maar goed zoals je zegt met een reset en het is opgelost en je kan verder maar fijn is iets anders.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

NelsonM
Orange-werknemer

Hallo

Sinds enkele dagen heb ik thuis een sonos beam en 2 sonos ones. Nu werken deze perfect met netflix en dergelijke. Alleen als ik wil kijken naar tv via de decoder van orange geven mijn ones geen geluid en komt deze enkel door de beam. Terwijl bij netflix ze wel perfect dienst doen als homecinema. Is er iemand die hier een oplossing voor weet? Alvast bedankt. 

Hallo @brechtv20,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@brechtv20  is de decoder zo ingesteld dat deze het volume niet regelt van de tv ? Dat is erg belangrijk de decoder mag geen volume regelen van de tv omdat de sonos dit regelt voor alle apparaten. Heb ook een sonos home cinema systeem en door de optische kabel naar de sonos beam regelt de sonos al het geluid. Toen ik de Orange decoder nog had werkte de sonos perfect daarmee maar zoals ik al zei de decoder mag niks van geluid regelen.

Tomorrow is another day

brechtv20
Aspirant verkenner

Bedankt! Hoe kan ik dat aanpassen dat de decoder nx regelt?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@brechtv20  daarvoor moet in de tv CEC aangezet worden. Dat kan u vinden in het menu van de tv. Beste is wel de handleiding te raadplegen want ik weet veel maar op afstand zie ik niet welke tv u gebruikt en ken niet elk tv menu 🙂 Dus weet niet alles 😁

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen