Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-24 15h05
Antwoorden: 4 antwoorden
Al meerdere dagen dat hebben storing op ons tv, is iets aan de hand?
Bedankt voor de info, alle kabels uitgetrokken, en op eerste zicht, het werkt.
Bedankt
Joepie, @Silva
Een paar dingen die je evt kunt doen
hdmi kabels en coax kabels eens uittrekken en terug goed insteken
Decoder power off en power on
Good luck
@Silva een goedemiddag.
Geen idee je kan hier eens kijken gaan.
https://allestoringen.be/storing/orange/
Of trek alle stekkers eens uit van al je toestellen router en modem ook hé een tiental minuten en start dan alles opnieuw op even geduld zou ik zeggen.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |