annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Suggestie Netflix/Disney+

Topic gestart op: 08-11-20 17h02

Antwoorden: 3 antwoorden

Luvlektrik
Ervaren verkenner

Suggestie Netflix/Disney+

Hallo mede-Tribers! Graag zou ik van jullie willen vernemen wat jullie mening is over betalende tv-zenders of apps zoals Netflix en Disney+. Ik heb enkele jaren geleden Netflix gehad en twijfel nu om me opnieuw te abonneren omdat ik houd van hun aanbod aan films en series. Het zou naar de toekomst toe ook een leuk gegeven zijn moesten we deze soort kanalen kunnen koppelen aan onze Orange Love Packs en hierdoor een kleine korting er bovenop kunnen krijgen. Laat me weten wat jullie mening is hieromtrent, ik ben benieuwd wat anderen ervan denken.

Groeten en een fijne dag!

Luvlektrik

Labels (3)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Luvlektrik  zelf gebruiken wij thuis Disney+ en Netflix. Persoonlijk kijk ik niet naar Disney+ maar wel soms eens naar Netflix. Mijn partner gebruikt het wel heel veel dus eigenlijk wordt het wel goed gebruikt thuis. Om je even wat meer info te geven ik heb internet van Telenet met de nieuwe tv box en daar staat Netflix op dus dat is wel ideaal. Daarnaast hebben wij Apple tv en daar staat dan weer Disney+ op dus dat is dan ook makkelijk. 

Dat er een integratie komt van die apps op de decoder van Orange zou een heel groot plus punt zijn want ik denk wel dat er veel mensen zijn die het gebruiken. Het gebruikers gemak dat het op een decoder staat is makkelijker dan al die apparaten te moeten kopen waar je mee kan streamen. Daarnaast wil ik er wel gelijk een opmerking bijmaken dat er tegenwoordig ook veel mensen een smart tv hebben dus die apps zijn daarop ook beschikbaar. En zelf zie ik dit ook , thuis is er een smart tv en toch wordt er gestreamd vanuit een ander device. Niet dat het erg is natuurlijk maar eigenlijk is het nergens voor nodig. De fabrikanten maken hun apparaten al op die manier dat het overal op beschikbaar is. Dus waarom zou ik de app op een gsm toestel zetten en streamen via een Chrome cast als ik een smart tv heb? Het is wel interessant voor de mensen die geen smart tv hebben dan hebben die mensen ook een mogelijkheid. Of als je geen tweede decoder wil nemen om op een andere kamer tv te kijken.

Ik weet ook dat er bepaalde apps niet te krijgen zijn op bepaalde smart tv's en dan zijn de andere oplossingen wel makkelijk om toch te kunnen kijken. 

Dus samen gevat hoeft het voor mij niet noodzakelijk op een decoder te staan maar voor de mensen die geen smart tv hebben is dat wel interessant natuurlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Luvlektrik 

Aan mij persoonlijk is het niet besteed, maar het is wel een feit dat heel veel mensen dat wel leuk zouden vinden.

Het zou dan wel inderdaad, zoals je zelf aangeeft, een betalende optie moeten zijn zodat mensen die er geen interesse in hebben niet moeten meebetalen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Ook geen voorstander van.
Laat TV decoder doen wat hij moet doen. Dat is Live tv weergeven, opnemen en afspelen.
Voor de andere toepassingen zijn andere oplossingen.

BV: Nieuwe Chromecast heeft Google TV, perfect om zoiets te doen (en nog meer)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen