Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 16h20
Antwoorden: 7 antwoorden
Sinds deze ochtend heb ik de nieuwe TV-Box ontvangen. Ik heb deze proberen te activeren via de link die ik doorkreeg per sms. Daar heb ik mijn code ingegeven. De website blijf ruim een uur laden en daarna niks meer. Wanneer ik de code opnieuw ingeef, krijg ik de melding dat er geen dossier is.
Mijn TV Box blijft ondertussen zeggen dat het nog geactiveerd moet worden.
Zijn er nog mensen met deze ervaring?
een week??? dan heb jij meer geluk! ik wacht al 14 dagen, helaas geen oude decoder meer (opgestuurd anders moest ik 200€ betalen), orange TV App werkt ook niet meer, deze was gekoppeld aan mijn oude decoder. sebiet mogen ze na 5 jaar klant te zijn al de bullen terug komen halen!!
Hier krak hetzelfde..... typisch belgisch zeker , van den 1ste keer alles in orde lijkt hier nergens te lukken..... zucht
Daarnet ook mogen bellen.
Activator bleef minutenlang hangen op 50%
Opnieuw proberen werkte ook voor geen meter.
Gelukkig kan ik toch nog tv kijken via mijn oude decoder
Na telefonisch contact een dossiernummer gekregen en hoop nu dat ze mij asap contacteren.
Stef
Hier ook gebeld: "ze zijn er mee bezig". Zucht
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |