Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 16h20
Antwoorden: 7 antwoorden
Sinds deze ochtend heb ik de nieuwe TV-Box ontvangen. Ik heb deze proberen te activeren via de link die ik doorkreeg per sms. Daar heb ik mijn code ingegeven. De website blijf ruim een uur laden en daarna niks meer. Wanneer ik de code opnieuw ingeef, krijg ik de melding dat er geen dossier is.
Mijn TV Box blijft ondertussen zeggen dat het nog geactiveerd moet worden.
Zijn er nog mensen met deze ervaring?
Hier hetzelfde probleem. Zaterdag al gebeld.
Gisteren terug gebeld en maar liefst 17 minuten van het kastje naar de muur gestuurd.
Deze middag geen TV meer, terug gebeld en kreeg de mededeling: de achterliggende diensten zijn er mee bezig met de nieuwe boxen te installeren , hierdoor zijn de oude boxen uit dienst gesteld. Ik kan u niet zeggen wanneer u terug TV heeft. We zijn ondertussen 6 uur verder en geen verandering...
Hoe lang heeft het ondertussen geduurd om het opgelost te krijgen?
Stef
Bij mij week naar meerdere keren bellen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |