Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-03-18 21h20
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Hebben de laatste tijd al enkele malen voor dat de decoder de decoder zichzelf volledig uitschakelt wanneer die in standby staat. Alsof de HDD in een diepe slaap valt
Dit valt meestal pas op wanneer we tv willen kijken en aanzetten...De afstandsbediening lijkt eerst niet te werken...er brand dan ook geen rood standby-LEDje meer op de decoder en de aan/uit knop op de decoder zelf reageert niet.
Enige oplossing is de schakelaar van de decoder op de draad naar het stopcontact een keer aan/uit te switchen waardoor een reboot plaatsvindt...
Zeer vervelend wanneer je opnames geprogrameerd had...want die zijn natuurlijk niet doorgegaan
Hadden gehoopt dat dit éénmalig was, maar is al de 3de keer op een week tijd.
Laatste software staat erop volgens de info op decoder
Iemand raad of zelfde ervaring?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Funki schreef:
Hallo,
Hebben de laatste tijd al enkele malen voor dat de decoder de decoder zichzelf volledig uitschakelt wanneer die in standby staat. Alsof de HDD in een diepe slaap valt
Dit valt meestal pas op wanneer we tv willen kijken en aanzetten...De afstandsbediening lijkt eerst niet te werken...er brand dan ook geen rood standby-LEDje meer op de decoder en de aan/uit knop op de decoder zelf reageert niet.
Enige oplossing is de schakelaar van de decoder op de draad naar het stopcontact een keer aan/uit te switchen waardoor een reboot plaatsvindt...
Zeer vervelend wanneer je opnames geprogrameerd had...want die zijn natuurlijk niet doorgegaan
Hadden gehoopt dat dit éénmalig was, maar is al de 3de keer op een week tijd.
Laatste software staat erop volgens de info op decoder
Iemand raad of zelfde ervaring?
Ugh! @Funki
Via deze weg kunnen we daar niet echt een pasklaar antwoord op geven. Er zal hoogst waarschijnlijk iets mis zijn met de software van je decoder. Dit kan nagekeken worden door de technische dienst al je hen contacteert. Je kan of de collega's op sociale media hiervoer contacteren (Faceboo/Twitter) of je kan bellen naar de technische dienst op het nummer 5000 optie 4-3-2-1.
Moge de Wolfmoeder je beschermgeest zijn!
Totem
Bedankt voor de heldere oplossing :). Ik zal dit zeker toepassen bij een volgende storing.
@Funki, heb je hiervoor een oplossing gekregen? Heb dit dit weekend ook 3 keer voor gehad. Hoogst frustrerend, alle opnames mislukt hierdoor.
Nee,
Het is voorlopig niet meer voorgevallen. Heb de modem eens uit stopcontact getrokken en laten heropstarten, idem voor de decoder; In decoder menu instellingen nog eens gecheckt of er een software update beschikbaar was (was niet het geval).
Heb niet naar de helpdesk gebeld, maatvermoed dat ze in het beste geval waarschijnlijk hetzelfde zouden voorstellen
Afwachten dus...
Ik heb hetzelfde voor. Je kan naar opnames gaan en je programma staat erbij, maar als je verder gaat is de opname onbeschikbaar.