annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV Gids bekijken

Topic gestart op: 08-12-19 19h37

Antwoorden: 3 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

TV Gids bekijken

OPGELOST

Als ik de tv gids open, zie ik per scherm 9 zenders en onderaan een beeld van hetgeen nu te zien is.

Het is heel moeilijk lezen doordat de tekst zo klein is. Moest het scherm met voorbeeld van de zender onderaan het scherm weggelaten worden, Dan zou als ze het ganse scherm benutten het heel wat duidelijker zijn. 

Of is er een andere mogelijkheid om die tekst groter te maken.

Een nieuwe grotere tv aankopen is niet van toepassing. Kan niet groter in onze kast.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  ja persoonlijk vind ik die zwarte balk te veel. Bij Telenet , heb nog eens thuis gezien , staat er een balk met het programma maar dat is doorzichtig dus geen groot blok er voor .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  Met de grote van de tv heeft het niks te maken. Een vriendin van mij heeft Orange en die heeft dit ook , toevallig ben ik daar nu op dit moment dat ik dit stuur. Heb ook eens gezien maar er is geen vergroot glas of iets om het mogelijk te maken. Denk dat Orange beter een update maakt dat layout veranderd en meer overzichtelijk. De lay-out is exact hetzelfde als Telenet tv gids maar die heeft die balk niet onderin het beeld staan met het programma wat men aan het zien is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Ja, die balk met beeld doet meer slecht dan goed. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  ja persoonlijk vind ik die zwarte balk te veel. Bij Telenet , heb nog eens thuis gezien , staat er een balk met het programma maar dat is doorzichtig dus geen groot blok er voor .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen