Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-05-19 18h22
Antwoorden: 28 antwoorden
Sinds kort hebben wij het probleem met onze opnames, waarbij de decoder al begint op te nemen alvorens het programma daadwerkelijk begint.
Zijn er nog die dit probleem hebben? Soms is het zo erg dat de opname al een half uur voor de start van het programma begint. Dit betekent echter ook dat de opname een half uur vroeger eindigt, waardoor we telkens het laatste deel van de aflevering missen.
Is dit een gekend probleem?
Hi Tribers, dit isseu speelt inderdaad al een hele tijd. Niet enkel de start en stop tijd van programma's waardoor delen van een aflevering gewoon niet op de opname staan, ondanks 20min na opname te blijven opnemen, maar ook vaak totaal foute programmering.
Ook de opnames worden niet altijd even netjes per seizoen geplaatst en er missen regelmatig gewoon afleveringen.
In het begin schreef ik het toe aan last-minute corona updates die er vanaf maart waren, maar dat kan nu niet meer de reden zijn.
Zeer frustrerend wanneer je een serie probeert te volgen. Ik hoop dat het gauw wordt rechtgezet.
@Strawberry1978 zoals ik heb begepen heb zit er een bug in de tv gids waardoor deze fouten komen. Ze zijn bezig met een oplossing maar wanneer deze gaat komen weet ik ook niet.
Bij mij speelde Switch van een week geleden (zelfs niet opgenomen) op programmatie was dan een totaal ander programma te zien.
Decoder af gezet en daarna direct terug opgezet. Gaf dan het juiste programma te zien.
Compleet van de pot gerukt. Dringend oplossing gewenst.