annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV Gids en werkelijke start kloppen niet

Topic gestart op: 27-05-19 18h22

Antwoorden: 28 antwoorden

pauwelynn
Aspirant verkenner

TV Gids en werkelijke start kloppen niet

Sinds kort hebben wij het probleem met onze opnames, waarbij de decoder al begint op te nemen alvorens het programma daadwerkelijk begint. 

Zijn er nog die dit probleem hebben? Soms is het zo erg dat de opname al een half uur voor de start van het programma begint. Dit betekent echter ook dat de opname een half uur vroeger eindigt, waardoor we telkens het laatste deel van de aflevering missen. 

Is dit een gekend probleem?

Labels (1)
28 ANTWOORDEN 28
Strawberry1978
Aspirant verkenner

Hi Tribers, dit isseu speelt inderdaad al een hele tijd. Niet enkel de start en stop tijd van programma's waardoor delen van een aflevering gewoon niet op de opname staan, ondanks 20min na opname te blijven opnemen, maar ook vaak totaal foute programmering. 

Ook de opnames worden niet altijd even netjes per seizoen geplaatst en er missen regelmatig gewoon afleveringen.

In het begin schreef ik het toe aan last-minute corona updates die er vanaf maart waren, maar dat kan nu niet meer de reden zijn. 

Zeer frustrerend wanneer je een serie probeert te volgen. Ik hoop dat het gauw wordt rechtgezet.

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Strawberry1978  zoals ik heb begepen heb zit er een bug in de tv gids waardoor deze fouten komen. Ze zijn bezig met een oplossing maar wanneer deze gaat komen weet ik ook niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Bij mij speelde Switch van een week geleden (zelfs niet opgenomen) op programmatie was dan een totaal ander programma te zien.

Decoder af gezet en daarna direct terug opgezet. Gaf dan het juiste programma te zien.

Compleet van de pot gerukt. Dringend oplossing gewenst.

patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  het zal tijd worden denk ik zo want het duurt toch te lang dit probleem. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen