Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-05-19 18h22
Antwoorden: 28 antwoorden
Sinds kort hebben wij het probleem met onze opnames, waarbij de decoder al begint op te nemen alvorens het programma daadwerkelijk begint.
Zijn er nog die dit probleem hebben? Soms is het zo erg dat de opname al een half uur voor de start van het programma begint. Dit betekent echter ook dat de opname een half uur vroeger eindigt, waardoor we telkens het laatste deel van de aflevering missen.
Is dit een gekend probleem?
Ik vind het vooral vervelend dat de opnames van mij favoriete serie in de soep lopen. stoppen met opnemen op spannende momenten word ik heel nerveus van
Sinds kort hebben wij het probleem met onze opnames, waarbij de decoder al begint op te nemen alvorens het programma daadwerkelijk begint.
Zijn er nog die dit probleem hebben? Soms is het zo erg dat de opname al een half uur voor de start van het programma begint. Dit betekent echter ook dat de opname een half uur vroeger eindigt, waardoor we telkens het laatste deel van de aflevering missen.
Is dit een gekend probleem?
Ugh @pauwelynn,
Er is een bug op de timing 😞
De Orange-stamleden proberen dit zo snel mogelijk op te lossen!
Alvast bedankt voor jullie bizongeduld.
Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren
🏹 Totem 🏹
Sterk dat ik om exact deze reden al maanden naar orange mail en ik daar een verbaasde rechnieker aan telefoon krijg die nergens van lijkt te weten. Programma start soms vlot half uur later dan in tv gids staat. Opname staat dan half uur ander programma op en einde staat er dan uiteraard niet op.
@Sirene ik wil niet neerbuigend zijn op de klantendienst of zo aangezien ik zelf dat werk jaren heb gedaan maar vele die er zitten weten niet alles. Men moet maar net de juiste aan de lijn hebben die alles uitzoekt of dingen navraagt. Weet dat het wat negatief klinkt maar ik heb dat al vaak meegemaakt , ik zoch ook altijd alles uit voor de klant van de lijn ging zodat deze voldoende info had. Nu kan het misschien ook zijn dat de mensen daar niet hierover zijn ingelicht wat ik dan erg jammer vind.
@patrick2 schreef:
@Sirene ik wil niet neerbuigend zijn op de klantendienst of zo aangezien ik zelf dat werk jaren heb gedaan maar vele die er zitten weten niet alles. Men moet maar net de juiste aan de lijn hebben die alles uitzoekt of dingen navraagt. Weet dat het wat negatief klinkt maar ik heb dat al vaak meegemaakt , ik zoch ook altijd alles uit voor de klant van de lijn ging zodat deze voldoende info had. Nu kan het misschien ook zijn dat de mensen daar niet hierover zijn ingelicht wat ik dan erg jammer vind.
Sta mij toe om dit te beamen en te vervolledigen in die zin dat dit bij zo goed als ALLE helpdesks van de verschillende operartoren het geval is, niet alleen Orange. Het is overal bijna een stiefkindje, om het een beetje ouderwets uit te drukken, met uiteraard excuses voor dit woordgebruik aan de vele echte gelukkige stiefkinderen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |