Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-11-20 22h33
Antwoorden: 1 antwoord
Ik weet dat hier al verschillende topics over geweest zijn en heb in het verleden zelf al een printscreen doorgestuurd naar Orange over dit probleem, maar jammer genoeg geen verdere feedback gekregen.
Door dit probleem heb ik jammer genoeg het concert van Bart Peeters gemist.
Heb dat toch eens gecheckt bij andere providers en bij hun was de TV gids wel juist. Wanneer zal Orange dit probleem eens eindelijk oplossen en wat kan ik als klant nog doen om dit opgelost te krijgen?
Rechts de gids van Orange.
@Anonymous goedemorgen,
klopt wat je schrijft.
Hier per geluk het gezien dat er een verandering van de uitzending was.
Jammer dat je het gemist hebt.
Géén idee wat ze er eens eindelijk aan gaan doen?