annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV Limburg

Topic gestart op: 21-05-20 21h27

Antwoorden: 10 antwoorden

Smaesen
Aspirant verkenner

TV Limburg

Wij hebben sinds vorig jaar Love van Orange en hebben nooit TV Limburg kunnen ontvangen.. De zender staat wel tussen de lijst maar er wordt geen connectie gemaakt.. 

 

Valt dit op te lossen?

Alvast bedankt.. 

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

in Bree goede ontvangst op nr 66.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Johnny75
Ervaren verkenner

Ik heb geen TV van Orange, kijk via satelliet, kan er dus eigenlijk weinig over zeggen.

Ik wil er geen discussie over beginnen maar het lijkt me onlogisch en misschien wel discrimerend dat de zenders per regio/streek worden doorgegeven.

Het volledige zender aanbod dient toch door iedereen die daar een abonnement op heeft ontvangen te kunnen worden.

Maar nogmaals mijn mening!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Johnny75  klopt voor een groot deel wat je zegt. Maar heelaas is er zo beslist dat elke regio zijn eigen zender heeft en dus ook enkel in die regio opvraag baar is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Vroeger kon ik bij Telenet, ROB en RING tv kijken. Bij Orange is het enkel ROB. RING tv staat ook wel in de lijst maar die staat geblokkeerd. Het is beiden Vlaams Brabant denk ik dan?

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

je kan hier eens gaan lezen?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen