annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV kijken via laptop

Topic gestart op: 04-06-22 20h43

Antwoorden: 17 antwoorden

Djano123
Gewaardeerd verkenner

TV kijken via laptop

Beste,

 

Er wordt al lang over gepraat maar hopelijk komt er snel wat van in de toekomst. Wij zouden het als klanten heel hard kunnen appreciëren mocht er een webapp of iets dergelijks komen zodat we tv kunnen kijken via laptop of pc. Momenteel is dit enkel mogelijk via de gsm of tablet. Helaas heeft niet iedereen dit ter beschikking.

Bij vele aanbieders is dit reeds wel een mogelijk ook wij zouden dit bij Orange graag zien gebeuren.

 

Vriendelijke groeten,

 

Labels (4)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Pletse
Gewaardeerde genezer

Wie de nieuwe TV box heeft moet gebruik maken van de Orange TV plus app ipv de klassieke app.
Door de nieuwe TV box kun je ook gebruik maken van de website om TV te kijken. 

0 pluimen
Djano123
Gewaardeerd verkenner

Ok, heel erg bedankt.

Zou je mij wat meer uitleg kunnen geven over de nieuwe TV box.

Is die gratis te vervangen?
Dezelfde manier van opslaan van programma's?
etc.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

De oude TV decoder neemt programma's op op de harde schrijf, de nieuwe TV box neemt op in de cloud. 
Momenteel zijn er nog wel kinderziektes zoals problemen met de opnames bekijken. Zelf nog niks van gemerkt maar er zijn er meerdere die er wel last mee hebben... 

Je kan ook meer gelijktijdige opnames plannen (maar ben je niks mee als je momenteel de opnames moeilijk of niet kunt bekijken 😂).

Door de nieuwe box kun je TV kijken op computers/laptops, ook je opnames (hier zouden ze wel werken).

Vervangen kan NIET gratis, gelijk bij de concurrenten gaat Orange geen werkende decoders pro-actief gaan vervangen. Als je huidige decoder defect is zullen ze deze ook vervangen door het oude model zolang deze in stock is. Dus het trucje, ik heb een nieuwe box nodig want m'n oude decoder is defect zal niet lukken. 

Je kan de oude decoder omwisselen voor een de nieuwe TV box voor €49 (zelfinstallatie). Ik dacht zelfs, ik weet dit niet meer zeker, dat dit een forfaitair bedrag is om al je decoders om te schakelen naar de nieuwe tv box. Je kan bvb geen decoder hebben en een TV box op dezelfde aansluiting, dus als je overstapt moet je ze allemaal vervangen. Indien je met meerdere decoders zit en wenst over te stappen dan neem je best contact met de klantendienst om te luisteren of dit éénmalig €49 is of per TV box want zoals ik zei, ik weet dit niet zeker...

Ik heb zelf gekozen om over te schakelen omdat ik het handig vind om mijn opnames op al m'n toestellen te kunnen bekijken en ook voor de mogelijkheid om andere app's te kunnen installeren. 


Leden met de meeste pluimen