annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV kijken via laptop

Topic gestart op: 04-06-22 20h43

Antwoorden: 17 antwoorden

Djano123
Gewaardeerd verkenner

TV kijken via laptop

Beste,

 

Er wordt al lang over gepraat maar hopelijk komt er snel wat van in de toekomst. Wij zouden het als klanten heel hard kunnen appreciëren mocht er een webapp of iets dergelijks komen zodat we tv kunnen kijken via laptop of pc. Momenteel is dit enkel mogelijk via de gsm of tablet. Helaas heeft niet iedereen dit ter beschikking.

Bij vele aanbieders is dit reeds wel een mogelijk ook wij zouden dit bij Orange graag zien gebeuren.

 

Vriendelijke groeten,

 

Labels (4)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Josette
Wijze
Wijze

@Djano123 ,

ik vermoed dat je de sportzenders zo niet kan bekijken, misschien dat een

van de mannen hier je daar een antwoord op geven kan?

Wij kijken nooit sport.

Dacht wel dat je die via een app kan bekijken?

https://www.orange.be/sites/b2c/files/chaines-orange-pdf/ch_list_tlnvl_nl.pdf

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Djano123
Gewaardeerd verkenner

Beste,

 

Zoals aangegeven is dit via de app wel mogelijk. Alleen kan je maar een app hebben op een smartphone of op een tablet. Ik zou dit liever op een groter scherm bekijken en apart van de televisie. Deze is namelijk bezet door een ander gezinslid.

Hoe kan ik dan tv kijken op mijn laptop via Orange?

 

 

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Dat kan dus niet, kon nooit en zal wellicht nooit ingevoerd worden.

Ik hoor hier op het forum al lang dat ze daar mee bezig zijn, maar sinds ze de plus-formule hebben ingevoerd zouden ze hier zichzelf mee beconcurreren en dat gaan ze uiteraard niet doen...

Dus helaas, niet op de laptop.

 

 

 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Het kan wel @phil48 , zie m’n vorig bericht…

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Orange tv plus is toch voor de mensen die het aparte abonnement Orange tv lite hebben ?

Wie het klassieke Orange tv abonnement heeft moet uit de voeten met de oeroude Orange tv app (dat is de klassieke app) die al sinds 2019 niet meer is geüpdated ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen