annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV programma's komen niet meer overeen met het gegeven tijdstip

Topic gestart op: 05-05-20 15h17

Antwoorden: 7 antwoorden

pirre006
Ervaren verkenner

TV programma's komen niet meer overeen met het gegeven tijdstip

Heeft er dit al iemand meegemaakt? Sinds enkele dagen komen de tv prgramma's niet meer overeen met het gegeven tijdstip ( en niet zo'n klein beetje ). TV programma's worden meer dan twee uur vroeger aangekondigd zoals aangegeven waardoor opnames volledig fout opgenomen worden. Heeft er iemand hetzelfde probleem ?

Labels (4)
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@pirre006  zoals al te lezen in de andere reacties het is iets gekend. De oplossing hebben we ook niet want het is niet enkel Orange het is ook Telenet die hetzelfde probleem heeft. Hopelijk is dit snel opgelost en je kan zoals andere het ook doen je volgende programma erbij opnemen of je eind tijd verder instellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@pirre006 

Dit is een gekend probleem, waar we niet veel aan kunnen doen. Ik heb dat probleem ook, maar los dit op door mijn opnames vroeger en langer in te stellen.

Soms lukt die oplossing ook niet altijd en wat ik dan doe is programma's terug op vragen via VRTNU en VTMGO op mijn chromecast. VIER en VIJF hebben spijtig genoeg geen app.

Gregory
Wijze
Wijze

@pirre006 In een bericht op facebook van gisteren werd daar ook over geklaagd.

Iemand antwoordde dat het bij Telenet ook zo is.

De zenders geven de tijdstippen niet goed door, of veranderen daarna de begintijd van een uitzending.

Onlangs voor gehad met De Slimste Mens.

Best is de opnames een half uur voor de uizending te starten en een uur langer te laten opnemen

pirre006
Ervaren verkenner

Hi Gregory, bedankt voor de feedback. Alleen zijn de tijdstippen met meer dan twee uur verschil. Da's toch net iets teveel van het goede. Maar bon, alvast bedankt en met vriendelijke groeten.

Leden met de meeste pluimen