annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV staat in pauze

Topic gestart op: 04-05-23 12h43

Antwoorden: 3 antwoorden

Blanche
Rekruut scout

TV staat in pauze

als ik mijn tv opzet staat hij in pauze, melding tv gaat in pauze met mogelijkheden om al dan niet in pauze te laten gaan. ik kan met de afstandbediening niets aanduiden en cursor van plaats laten veranderen.  

Kabels zijn goed aangesloten . 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Helen1
Ervaren genezer

Hoe lang heb je het probleem al? En hoe oud is je tv?

Is je tv oud? Mss dat hij daardoor in pauze lijkt te zijn? 

De digicorder, is vermoedelijk dan aan? Met een geel lichtje?

Ik heb mijn tv constant op digicorder modus zitten anders kan ik ook moeilijk tv zien.

Je kunt de digicorder uitzetten en de tv ook, schakelaar 5 minuten, constant de digicorder recet knop inhouden en dan de elektriciteot aan doen, tv en dan pas de reset loslaten. Best met 2 zijn. Mss helpt dat, zo wordt je tv helemaal gereboot.

Als dat niet werkt zou ik de klantendienst snel bellen om het op te lossen want of het ligt aan de tv, of de digicorder, de wifi, of er is in de grond een kabel kapot indien er werken in de buurt zijn geweest?

 

Mvg

Helen1

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Blanche Bel eens naar de klantendienst 5000  dienst technische dienst ze helpen u  stap per stap . Mocht het nog niet gaan  .    Tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Blanche goedemiddag, 

welk merk van tv is dat? 

Staat hij aangesloten aan een decoder of iets anders?

 

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen