Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-01-25 12h12
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb laatst sinds Januari 2025 gezien dat Terugkijk TV mogelijk is met de nieuwe TV Box. Weet iemand via waar dat gaat?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Via de TV gids. Kanaal en progr kiezen, OK, dan heb je de keuze tussen live en replay
Niet alle zenders bieden dit aan - VRT niet, wel op Discovery NL, Njam, etc
Ik heb er ook reeds een topic voor geopend. Heb de nieuwe Android TV Box, maar terugkijken lukt mij niet in elk geval. Alles geprobeerd maar geen gunstig resultaat. Icoontjes staan er wel, maar geen enkele mogelijkheid om dit icoon te selecteren via de pijltjestoetsen van de afstandsbediening.
Hopelijk bij jou meer succes.
Ik heb het oorspronkelijke artikel gelezen over de decoder uit 2022.
Veel voordelen lijkt deze decoder niet extra te bieden, behalve dan dat de opnames in de cloud worden gezet, wat bij onze nieuwe decoder van Telenet ook was. Met de nieuwe decoder van Telenet kon ik zelfs onbeperkt programma's opnemen, terwijl het bij Orange maar 2 tegelijk kunnen en een derde waar je naar kijkt.
Ik had iets gelezen over Orange Replay, waarbij je bij tv-programma's van bepaalde zenders tot 7 dagen kon terug gaan en die herbekijken, maar in de tv-gids van mijn decoder zie ik daar niets van staan...
Weet iemand hier een antwoord op?
Hey @Jorinde ,
2 programma's opnemen en een 3de bekijken is bij de tv decoder met harde schijf.
De TV box laat meerdere opnames toe. Echter zijn er zenders zoals VTM die beperken dat je bvb maar 2 van hetzelfde "zenderpakket" kun gelijktijdig opnemen zoals bvb VTM 2 en VTM3. Je kan dan wel nog een heleboel andere zenders gelijkertijd opnemen.
Eens getest uit verveling en dacht dat ik na 10 opnames (gelijkertijd) ben gestopt 😅.
Replay is ondertussen al een paar weken beschikbaar dacht ik. Ik weet niet of dit beschikbaar is op de decoder maar op de TV box allesinds wel. Je ziet in de TV gids dan een ronddraaiend pijltje na de naam van het programma staan.
Hoi!
Ik heb gisteren gekeken in mijn tv-gids en daar zie ik alleszins geen tv-replay, maar ja, wij hebben ook niet die nieuwe TV box. Bij mijn opname van Thuis zag ik wel het symbooltje dat jij noemt.
Is er ergens een link beschikbaar met meer uitleg over de tv-box en/of de tv-replay?
Moet je die tv-box huren per maand of is dat dan net zoals de decoder in de prijs inbegrepen?