annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terugkijk TV box 2024

Topic gestart op: 11-03-24 17h56

Antwoorden: 9 antwoorden

walterBE
Veteraan verkenner

Terugkijk TV box 2024

OPGELOST

Op deze pagina staat een formulering;

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/tv/orange-tv

Met Orange TV of Orange TV Plus* kijk je rechtstreeks of uitgesteld televisie waar en wanneer je maar wil, raadpleeg je de tv-gids en nog veel meer op je smartphone, tablet of PC*.

*Afhankelijk van het model van uw decoder

 

Maar hiermee weet ik nog niet of als je nu klant zou worden met TV in de bundel met een box of je inderdaad zoals bij Telenet X dagen terug kan gaan en kan 'terugkijken'.  En zoja, hoeveel dagen.

Ik zie wel dat deze vraag al eerder naar boven is gekomen maar dat het toen niet kon bij Orange.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Er is geen terugkijk TV met deze box.  Kunt terugkijken met vrtMax, Go Play, VtmGo etc

Wat ik doe is de series die mij interesseren opnemen, en daarna alle afleveringen bezien.

Alles opnames gebeuren in the cloud.  Dus opname bezien = IPTV

Je kunt tot 200 uur opnemen.  Opnames worden na 60 dagen gewist, tenzij je ze archiveert

Als je een opname beziet of rechtstreeks kijkt, kun je pauzeren, achteruit gaan en terug vooruit

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Gregory
Wijze
Wijze

>Is een puur een keuze om dat al dan niet toe te staan in de software.

Maybe so, but that's the way it is

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Er is geen terugkijk TV met deze box.  Kunt terugkijken met vrtMax, Go Play, VtmGo etc

Wat ik doe is de series die mij interesseren opnemen, en daarna alle afleveringen bezien.

Alles opnames gebeuren in the cloud.  Dus opname bezien = IPTV

Je kunt tot 200 uur opnemen.  Opnames worden na 60 dagen gewist, tenzij je ze archiveert

Als je een opname beziet of rechtstreeks kijkt, kun je pauzeren, achteruit gaan en terug vooruit

 

0 pluimen
walterBE
Veteraan verkenner

Bedankt Gregory.

Onbegrijpelijk dat dit keuze van Orange is. De liniaire televisiekijker is een uitdovende doelgroep. Je zou verwachten dat men enige moeite zou doen om die een reden te geven hiervoor te betalen.

Zeker aangezien het toch 'opnames in de cloud' is, wat wil zeggen dat er geen opnames zijn. Enkel reservatie van 'terugkijk optie' op voorhand. Het concept van 'opnames' is zo ouderwets.

Denk niet dat mijn ouders gaan overstappen van Telenet naar Orange hierdoor.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Och ja, persoonlijk is dit voor mij geen red line.  Ben gewoon mijn opnames te doen - nog in de tijd van telenet.

Het enige wat ik rechtstreeks bezie is het nieuws, Ter zake, en de afspraak.  En soms Njam toyt dat het nieuws er is

Is een gewoonte, maar als dit een no-go is voor je ouders, laat ze dan gerust bij Telenet blijven

Josette
Wijze
Wijze

@walterBE goedenavond, 

wij doen het ook zo opnemen en kijken wanneer we zin hebben

en zijn er tevreden mee.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen