annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terugkijk optie/luidspreker

Topic gestart op: 27-03-25 18h22

Antwoorden: 3 antwoorden

kellyasta
Rekruut scout

Terugkijk optie/luidspreker

Ik was hiervoor telenet klant, ik kon alle programmas dat er bestond terugkijken tot een week.

Bij orange zijn er bepaalde programmas dat ik kan herbekijken, maar word ik heel vervelend naar de apps gestuurd. Er word hier ook naar ketnet gekeken en ik zie nergens een optie voor het terug te kijken ook al was het programma 1 uur eerder. Weet iemand een antwoord op deze vraag?

Vraag 2 : Ik ervaar toch lastigheid bij het inspreken. Ik zeg bijvoorbeeld: *big brother* en ik word naar youtube gestuurd? Ik zeg bijvoorbeeld *familie* word ik naar wikipedia gestuurd. Meestal youtube btw, waarom word ik niet naar het programma op tv zelf doorverwezen, zijn dit instellingen.

Kan iemand op me vragen antwoorden, zou ik enorm aprecieren, indien beiden een normale zaak is vind ik dit toch de enige minpunten die er is, want dit vind ik een heel belangerijke functie die ik dagelijks gebruik.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
ReadyFreddy
Gewaardeerd verkenner

Waarschijnlijk komt die big brothers van youtube is watching you !! 🙂

0 pluimen
Pletse
Ervaren genezer

Hey @kellyasta ,

Er zijn heel veel zenders die je kan herbekijken, echter werken VRT/Canvas, alle Play en alle VTM zenders via hun desbetreffende app. Bij de Play en VTM zenders wordt de app automatisch geopend via de TV gids wanneer je voor herbekijken kiest. Voor VRT/Canvas moet je zelf de app openen en manueel op zoek gaan naar wat je wil herbekijken. 

Als je dit als vervelend ervaart, dan kun je bvb gaan kiezen om je 'vaste programma's' te laten opnemen. Je kan ervoor kiezen om serieopname te doen waardoor iedere aflevering telkens automatisch wordt opgenomen. 

Ivm gesproken instructies, ik heb het ooit eens getest en het was inderdaad een fiasco. Ik dacht misschien "bekijk familie op Orange TV" te proberen maar dat gaf ook geen correct resultaat 😅. Hier is nog werk aan... Mochten er andere de correcte manier weten om via spraakinstructies te werken, let us know...

Aan de andere kant, spraakinstructies om een film te starten op Netflix of een song te starten op Spotify werken dan wel correct... 

0 pluimen
kellyasta
Rekruut scout

Image_20250327_182047_980.jpegImage_20250327_181921_615.jpegImage_20250327_181923_064.jpeg

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen