annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terugkijk tv en filmaanbod bij Orange

Topic gestart op: 08-06-19 19h46

Antwoorden: 16 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Terugkijk tv en filmaanbod bij Orange

Zou het niet mogelijk zijn om eventueel terug kijk tv en een film aanbod te lanceren binnen Orange pakket? Op dit moment hebben Telenet en Proximus allebij deze optie als pakket mogelijk en bij Telenet zit terug kijk tv er zelfs gratis bij in een pakket. Met terug kijk tv bedoel ik dan een week bijvoorbeeld . Eventueel samen voegen in een love pakket zonder dat de prijs natuurlijk de hoogte in gaat. Ook eens eventueel  bekijken of het mogelijk is om Orange tv niet enkel als app te laten werken maar ook of het kan via de pc. 

Nu met de prijs verhogingen binnen Telenet en misschien nog Proximus die de prijs laat stijgen zou het een schot in de roos zijn binnen Orange. Tot nu toe de goedkoopste en kwalitatief is het heel goed voor internet en tv. Maar net die extra kan er voor zorgen dat er nog meer klanten overschakelen zonder een enorme prijs verhoging door te voeren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
16 ANTWOORDEN 16
Hondasteven
Gewaardeerd verkenner

Ik hoop dat dit in de toekomst toch nog gebuurd hoor 

Movieman
Aspirant genezer

Deze vraag is al enige tijd in omloop en indertijd heeft men als antwoord google chromecast aangeboden aan een zeer gunstig tarief voor de nieuwe en oude abonnementen. Met al de app.'s die er nu al zijn kun je makkelijk je eigen terugkijk tv creëren enkele voorbeelden Stievie, VTM GO, Vrtnu, Netflix, Amazon prime enz. Ik weet het is niet echt wat je zoekt maar zo kan je u al wel een flink eind behelpen. In de hoop dat het er ooit eens van komt er zullen in elk geval kandidaten genoeg zijn. Het is voor Orange ook een kwestie van centen om de rechten te kopen om terugkijk tv te kunnen aanbieden. Men heeft er ook voor gekozen dit geen prioriteit te geven. Maar het systeem met chromecast werkt wat mij betreft perfect hoor. 

a148146
Leidende verkenner


@Movieman  schreef:

Deze vraag is al enige tijd in omloop en indertijd heeft men als antwoord google chromecast aangeboden aan een zeer gunstig tarief voor de nieuwe en oude abonnementen. Met al de app.'s die er nu al zijn kun je makkelijk je eigen terugkijk tv creëren enkele voorbeelden Stievie, VTM GO, Vrtnu, Netflix, Amazon prime enz. Ik weet het is niet echt wat je zoekt maar zo kan je u al wel een flink eind behelpen. In de hoop dat het er ooit eens van komt er zullen in elk geval kandidaten genoeg zijn. Het is voor Orange ook een kwestie van centen om de rechten te kopen om terugkijk tv te kunnen aanbieden. Men heeft er ook voor gekozen dit geen prioriteit te geven. Maar het systeem met chromecast werkt wat mij betreft perfect hoor. 

Moet je die rechten aankopen voor terugkijk tv? Eigenaardig, en hoe ver kan je dan terugzien als ik vragen mag.


 

patrick2
Wijze
Wijze

@a148146  de rechten voor tv programma's moet een provider zeker aankopen. Het gaat om de inkomsten natuurlijk waar een zender op verdiend. Wat je terug kan en mag kijken en hoeveel programma's is uiteindelijk de zender die dit bepaald . Bijvoorbeeld films die kan je zelden tot nooit terug zien met terug kijk tv , natuurlijk kan je hem opnemen maar dat is iets anders. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen