annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terugkijk tv en filmaanbod bij Orange

Topic gestart op: 08-06-19 19h46

Antwoorden: 16 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Terugkijk tv en filmaanbod bij Orange

Zou het niet mogelijk zijn om eventueel terug kijk tv en een film aanbod te lanceren binnen Orange pakket? Op dit moment hebben Telenet en Proximus allebij deze optie als pakket mogelijk en bij Telenet zit terug kijk tv er zelfs gratis bij in een pakket. Met terug kijk tv bedoel ik dan een week bijvoorbeeld . Eventueel samen voegen in een love pakket zonder dat de prijs natuurlijk de hoogte in gaat. Ook eens eventueel  bekijken of het mogelijk is om Orange tv niet enkel als app te laten werken maar ook of het kan via de pc. 

Nu met de prijs verhogingen binnen Telenet en misschien nog Proximus die de prijs laat stijgen zou het een schot in de roos zijn binnen Orange. Tot nu toe de goedkoopste en kwalitatief is het heel goed voor internet en tv. Maar net die extra kan er voor zorgen dat er nog meer klanten overschakelen zonder een enorme prijs verhoging door te voeren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@Movieman  inderdaad die zenders kosten geld , de uitzend rechten. Maar vind wel in het algemeen dat als Orange dat zou kunnen aanbieden dat er toch al weer meer mogelijk is binnen Orange. En denk zelf ook dat het dan meer klanten aanzet tot een eventuele overstap of dat Telenet en Proximus dan toch de prijs doen laten zakken.Want op een leeg loop zitten hun ook niet te wachten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Movieman
Aspirant genezer

Ik ben absolute voorstander van het idee en wil er ook voor betalen maar blijkbaar wil men niet mee bij Orange. Het zou er inderdaad veel meer mensen toe aanzetten om over te stappen naar Orange. Het monopolie van Telenet en Proximus heeft veel te lang geduurt. Telecommunicatie is een boeiende wereld behalve in België terwijl er dan ook nog verschillen zijn tussen de Gewesten inzake de gelijktijdige opnames die je mag doen. 

patrick2
Wijze
Wijze

Al was er al maar terug kijk tv voor bijvoorbeeld 5 dagen die ze gratis bij steken in de Love. Telenet heeft dit nu ook standaard in de Wigo staan heb ik gezien dus het is dus mogelijk om dit te doen bij Love. Ja inderdaad @Movieman  Telenet en Proximus spelen de monopolie hier en zijn de reuzen over het internet en tv content. Maar als Orange flink zou kunnen ' uitpakken ' dan hebben Proximus en Telenet niet veel keus meer. En ze zijn op dit moment erg goed bezig , mobiele abonnementen voor goedkoop te bellen , internet pakket tegen een goede prijs. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Movieman
Aspirant genezer

Anonymous
Niet van toepassing

Dat zou ik fantastisch vinden, moest Orange daar ooit mee beginnen.
Bij mij komen ze sowieso op 19 juni TV+internet installeren!!! De zoveelse prijsverhoging van Telenet was de druppel.

Alles geregeld via FB, zo gemakkelijk gaat dat bij Orange! 

Benieuwd wat Orange in de toekomst nog allemaal in petto heeft! Kijk er naar uit!

Leden met de meeste pluimen