Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-07-21 13h48
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zou het in de toekomst mogelijk zijn om een terugkijk optie toe te voegen aan Orange TV?
Vooral bij nieuwsuitzendingen lijkt mij dit wel nuttig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@stefj12 schreef:
Zou het in de toekomst mogelijk zijn om een terugkijk optie toe te voegen aan Orange TV?
Ugh @patrick2,
Een nieuwe TV decoder staat inderdaad in onze plannen, maar momenteel is er geen preciese datum voorzien.
Het team houdt je wel op de hoogte via onze officiele kanalen (Tribe hoort natuurlijk erbij!)
Totem's groetjes,
Totem
Bedankt!
@stefj12 schreef:
Ugh @patrick2,
Een nieuwe TV decoder staat inderdaad in onze plannen, maar momenteel is er geen preciese datum voorzien.
Het team houdt je wel op de hoogte via onze officiele kanalen (Tribe hoort natuurlijk erbij!)
Totem's groetjes,
Totem
Dit is iets wat ik al een paar keer aangehaald heb in verschillende topics. Zelf zie ik er ook naar uit als ze dit zouden lanceren want zou ik naar Orange overstappen.
@Totem is hier misschien enig zicht op of dit mogelijk gaat zijn nu of in de toekomst bij Orange?