Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-23 19h26
Antwoorden: 6 antwoorden
Beste,
Ik wil mijn TV abonnement opzeggen maar via 5000 is dat zeer zenuwslopend. Op de site zelf kun je je TV abonnement niet opzeggen maar wel allerlei andere producten bijvoegen. Site moet duidelijk worden aan gepast. Hoe kan ik mijn tv abonnement nu op een makkelijke wijze annuleren?
Idem hier, opzeggen van TV Lite via klantenzone gaat niet wegens niet kunnen inloggen in klantenzone (apart verhaal, niemand krijgt het opgelost). Dan maar telefonisch... waar ze zeggen dat ze het niet kunnen deactiveren omdat het nog niet actief is bij hen!
Resultaat: factuur moet betaald worden maar deactiveren lukt niet. Hopeloos.
Beste Jos,
Je moet inderdaad EERST jouw abonnement opzeggen hetzij telefonisch(5000) hetzij via een orange shop.
Nadien moet je jouw decoder opsturen.
Samen met de decoder moet er een bewijs van bpost inzitten (verzendbewijs) en het formulier bewijs van teruggave en dit formulier kan je vinden via deze link
https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
succes
FVBIzegem
Ik heb vorige week ook mijn TV-abo (light) opgezegd via de 5000. Na alle horrorverhalen die ik hier soms lees, had ik stress van het gedacht alleen al om te bellen, maar al bij al is het zeer goed meegevallen.
Na ca. 5 minuten wachten kreeg ik iemand aan de lijn. Die zei onmiddellijk: ik ga dat voor u in orde maken. Na iets minder dan 5 minuten was hij terug om te zeggen dat het langer duurde dan verwacht en dat hij nog 2 minuten nodig had. Na één minuut was hij al terug om te zeggen dat het in orde was. Iets later stond het niet meer bij mijn producten, op mijn klantenzone.
Als het goed is, mag het ook eens gezegd worden! 👍
Trickie,
Hoe lang is de opzegtermijn voor het opzeggen van je TV-abonnement?
Alvast bedankt!
Bregva