annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv app werkt niet met 4g

Topic gestart op: 13-08-22 08h07

Antwoorden: 4 antwoorden

Stevek
Aspirant verkenner

Tv app werkt niet met 4g

De orange tv app werkt bij mij niet wanneer ik op 4g zit. Wanneer ik geconnecteerd ben met een WiFi wel. Weet iemand hier de oplossing voor?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Stevek 

Bij de meeste apps van dit genre kun je dat aanpassen in de instellingen. Bij de meest apps is dat inderdaad standaard op "uit" omdat TV / film kijken aardig wat data opslurpt en de "nietsvermoedende gebruiker" zo ineens voor onverwachte kosten komt te staan.

Daarom dat je dat bewust en moedwillig zelf moet "aan" zetten. Die setting heeft een omschrijving in de aard van "verbindingen over 4G of verbindingen met beperkte data toestaan?"

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Stevek
Aspirant verkenner

Dat klopt en deze staat idd dat het toegelaten is om TV via 4g af te spelen echter doet hij dit niet. Toch bedankt voor je reactie en toevoeging.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Stevek 

Kun je vlot surfen via 4G? Zoniet zou het kunnen dat uw signaal te zwak is om die grotere datastroom aan te kunnen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Als het over de TV plus app gaat, @Stevek 

In de app heb je onderaan rechts drie puntjes waar Meer staat

Ga daarin en neem Instellingen

Neem daarna Streaming

Daarin een optie: Alleen video streamen via de wifi  

Deze staat bij mij uit

juist getest en kan een opname bezien in 4G

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen