annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv box valt uit.

Topic gestart op: 06-06-24 15h15

Antwoorden: 7 antwoorden

Joeri_d
Ervaren verkenner

Tv box valt uit.

Hoi, ik heb tegenwoordig last van mijn tv-box die bevriest. Ik kan wel kijken, maar geen enkele functie gebruiken. Ik kan niet zappen, niet in de menu's komen, zowel met de afstandsbediening als op de tv-box zelf. Ik kan alleen de stekker eruit trekken en rebooten, en dan is het weer oké. Het is redelijk lastig als je aan het opnemen bent.

Mijn toestel is nog geen jaar oud en zou het sneu vinden om het weer te moeten ruilen.

Zijn er andere oplossingen?

 

Joeri_d is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven

 

Labels (3)
7 ANTWOORDEN 7
Joy27
Gewaardeerd verkenner

Ik heb dit in het verleden ook al voor gehad. Via klantendienst kun je chatten en hulp vragen. Werkte voor mij het vlotste

0 pluimen
Ech0
Ervaren verkenner

Hey

Met mijn kennis van apparatuur. Zou ik zeggen:

-check je bekabeling zoals @patrick2 zei

-Het kan aan je tv liggen bv. de tv is te oud?

Breng het terug naar de winkel als niets werkt.

patrick2
Wijze
Wijze

@Joeri_d 

Of wel eens je bekabeling nakijken dus HDMI en Coax en eventueel vervangen en kijken of dit probleem nog zo is. daarnaast de vraag hoe is je tv box op internet verbonden ? Kan zijn dat daar je probleem ligt maar goed ben niet zeker. Want je zegt functies gebruiken maar welke functies zijn dat ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Joeri_d
Ervaren verkenner

@patrick2 @Ech0 met de functies bedoel ik alles .... kan box niet uit zetten reset knop werkt ook niet afstandsbediening reageerd niet.

De bekabling is inorde daar hoef ik niet aan te komen.

Enigste dat werkt is de stroom onderbreken wachten tot box reset en dan werkt weer alles voor een paar weekjes.

Echt raar.

Leden met de meeste pluimen