Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-21 21h24
Antwoorden: 4 antwoorden
Heeft er nog iemand het probleem dat de tv gids vanaf overmorgen (meteen na middernacht van zaterdag op zondag) overal “geen gegevens” weergeeft of weet iemand waaraan het kan liggen?
alvast bedankt
Je kunt eens zien of je decoder verbonden is met internet @JokkeGaeth
Heb ik geprobeerd meteen omdat dat inderdaad een mogelijkheid zou zijn maar daar ligt het ook niet aan maar toch bedankt voor het antwoord
@JokkeGaeth jammer,
dan zou ik even geduld hebben. Wij hebben dat ook ooit gehad.
Gewoon vanavond alles uittrekken en morgenvroeg
alles terug insteken.
Kan ook helpen.
@JokkeGaeth goedemorgen,
je kan je decoder een reset geven, op de luiste manier.
Dat kan je hier lezen geef een klik op de blauwe hier.
Deze krijg je ook nog.