Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-08-20 21h16
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen, wij zijn nieuw hier... Ik merk op dat onze tv gids wazig beeld heeft.. Hoe kunnen we dit terug ok zetten???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Simtje84 zet de decoder straks als je gaat slapen eens zonder stroom. Houd er wel rekening mee dat er geen opnames ingepland zijn want die nemen dan niet op. Morgen dan weer herstarten en zie of er iets veranderd is. je kan ook de modem eens herstarten en zien of het oplost. Moest het niks zijn kan je de klantendienst bellen en vragen of die een oplossing hebben of dat er misschien meerdere zijn met hetzelfde probleem.
Oei dat is raar... probeer je decoder eens te herstarten? Knop achteraan of anders via instellingen/Technisch/Systeem...
Hallo dit verandert niets ik herstarttte de décoder manueel via Instellingen /technisch systeeem en het lukt nog niet.. Nog altijd wazig beeld... En nu??
Beste, neen dit probleem is nog niet opgelost...
Mvg
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |