Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-07-20 22h17
Antwoorden: 10 antwoorden
We ondervonden al meerdere keren dat de programmatie van de digitale tv-gids van Orange niet klopt. De tv-gids zou een bepaald programma moeten opnemen dat bv. om 19u begint. Blijkt dan dat dat absoluut zo niet is.
Ook hebben we het al voor gehad dat een serie in reeks gepland staat, maar dat dan bv. een aflevering niet opgenomen wordt.
Wat ook al voorgekomen is, is dat de programmatie absoluut niet klopt. De tv-gids zegt bv. een bepaalde film op die bepaalde zender, maar dan tonen ze daar een compleet andere film.
@Amaury_R het is een vervelend maar een algemeen bekend probleem. Orange weet dat er ergens een bug zit in de tv gids maar het is blijkbaar een erg complex probleem. Om hun wat meer te kunnen helpen is er gevraagd of je voorbeelden kan bezorgen via het webcare team. Dus je kan een foto maken van het probleem en dan een drietal voorbeelden door geven. Het webcare team is te bereiken via Messenger of Twitter. Die voorbeelden kunnen ze dan door sturen naar de juiste diensten die er mee bezig zijn. Op die manier hebben ze een beter beeld van wat er verkeerd gaat en sneller een oplossing. Moest je die voorbeelden niet kunnen of willen geven ook geen probleem dan zal de herstelling / oplossing wat langer duren.
De beste oplossing voor nu is om je opname eerder te laten starten en later te laten eindigen 30 minuten dus de max eigenlijk.