annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv valt uit en soms geen geluid

Topic gestart op: 15-12-23 21h14

Antwoorden: 1 antwoord

Sven89
Rekruut scout

Tv valt uit en soms geen geluid

Beste,

 

Sinds een aantal dagen valt bij gelijk welke knop wordt ingedrukt op de afstandsbediening de tv uit.

ik heb een reset geprobeerd die niet gelukt is. De bediening kan ook niet opnieuw gekoppeld worden aan de tv. Resetten van de decoder lukte ook niet. Ik heb dus al van alles geprobeerd!

Terwijl we toch bezig zijn is er ook nog het probleem met het geluid. Om de zoveel tijd heb ik bij opstart geen enkel geluid en moet ik alles opnieuw starten. De klantendienst laat dan dingen doen die je zelf ook al kan uitdokteren. Iemand langssturen heeft geen zin want het is onvoorstelbaar wanneer dit probleem zich opnieuw voordoet.

Graag zo snel mogelijk een oplossing. We zijn al jaren klant maar als de service zo blijft zullen we genoodzaakt zijn om van provider te veranderen.

Alvast bedankt om dit asap te bekijken.

 

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Sven89 ,

Ik kan begrijpen dat dit frustrerend is. Echter zijn we hier allemaal klanten die andere klanten verder helpen met tips en tricks en zijn er hier geen Orange medewerkers die meelezen. 

Ivm met de afstandsbediening:
Ik zou eens de batterijen er een nachtje uit laten. Nog niet opgelost? Eis om een technieker of toch op z'n minst een nieuwe afstandsbediening. In afwachting eventueel de afstandsbediening van de TV zelf gebruiken om de decoder te bedienen. Als je TV HDMI-CEC ondersteund dan zou dit mogelijk moeten zijn om op deze manier van zender te veranderen en andere handelingen uit te voeren.

Ivm het geluid, wanneer het zich voordoet, gebeurtenis filmen met de gsm zodat je dit kunt voorleggen wanneer je een technieker laat komen. Wanneer de technieker komt en die vind geen oorzaak zou ik een andere decoder/tv box vragen.

Ze moeten bij de klantendienst soms 101 procedures volgen om problemen te kunnen uitsluiten die door de klant zijn veroorzaakt. Als ze iets telefonisch kunnen oplossen dan is dit een rit en tijd voor de technieker uitgespaard. En het belangrijkste van al, ze willen natuurlijk bij Orange ook niet dat ze jou (of gelijk welke klant) een factuur moeten laten betalen voor een technische interventie omdat bvb een HDMI kabel er niet goed in zat (ja, je zou verschieten hoeveel keer dit voorkomt!).

Leden met de meeste pluimen