annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Type TV-abonnement gelinkt aan type decoder?

Topic gestart op: 18-03-25 17h27

Antwoorden: 2 antwoorden

dsuls
Rekruut scout

Type TV-abonnement gelinkt aan type decoder?

Ik ben een Telenet klant die overweegt te switchen naar Orange.
Als ik kijk op de pagina om een Love-pack te configueren, vind ik de keuze van TV-abonnement verwarrend.

Als ik een abonnement met decoder wil, heb ik de keuze tussen "Orange TV" en "Orange TV Plus", waarbij bij de laatste ook Netflix inbegrepen is.

Echter, als ik op "Meer info" klik, lijkt het alsof de decoder ook verschillend is voor de twee abonnementen. Zo zie ik bij het "Orange TV Plus" abonnement functies staan zoals Replay en spraakbesturing, wat lijkt te suggereren dat dit om de nieuwe Android-gebaseerde decoder gaat. Als ik dan kijk bij "Orange TV" staan deze functies niet (maar staat er wel bv. "2 programma's tegelijk opnemen"), wat lijkt te suggereren dat dit de "oude" decoder is.

Dit lijkt mij vreemd. Normaal gezien zou je toch zeggen dat, als je nu een TV-abonnement afsluit bij Orange als nieuwe klant, je automatisch de nieuwe decoder krijgt? Is dat niet zo dan?
Persoonlijk heb ik geen interesse in Netflix, dus zou ik niet voor het "Orange TV Plus" abonnement gaan. Maar ik wil wel de nieuwste decoder, waar o.a. de VRT MAX en VTM GO apps op geïnstalleerd staan.
Kan iemand even bevestigen dat dit gewoon mogelijk is?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

• Enkel de nieuwe decoder wordt nu aangeboden. (Android based)
    • je kunt wel meer dan 2 opnames tezelfdertijd doen - die 2 was voor de oude decoder
    • replay werkt voor veel zenders - hangt er van af of de zender dit toelaat.  Gaat niet voor de VRT en zo
  • De opnames zijn in the cloud. 
  • De Orange TV Plus app is voor deze nieuwste decoder
    • Je kan er ook opnames mee programmeren en streamen naar een TV
  • De Orange TV is voor de vroegere decoder
  • Orange TV Plus is geen abonnement - enkel een app
  • Netflix moet je niet nemen - heb ik ook niet
  • Kom ook van Telenet - is mijn zesde jaar Orange ondertussen
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@dsuls goedenavond,

als je het echt totin de puntjes precies weten wil

zou ik naar een shop gaan die mannen moeten van

alles precies op de hoogte zijn.

Er zijn zoveel verschillende manieren, maar wij zijn nu al 7 jaar  bij Orange en meer dan

tevreden, Telenet was voor ons een stuk duurder.

Succes.

2025.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen