Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-08-20 14h47
Antwoorden: 9 antwoorden
Hallo, sinds gisteren een volgens mij volkomen fout bericht in mijn orange tv-app. Ik was aan zee en wou een film opnemen van Npo (Nederland). Ging niet. Ik kreeg een melding dat ik niet de rechten heb om te kijken nr die zender.
Nu ben ik weer thuis, en ik test het nog eens met andere npo programmas. En steeds deze boodschap, zie bijlage in dit bericht.
Wat is er aan de hand dan met de app??
Tv kijken en opnemen rechtstreeks gaat wel (zou er nog aan mankeren).
@Leentje1973 dat hoeft geen bug te zijn hoor. Als die zender problemen heeft kan Orange het nakijken samen met NPO. De klantendienst kan het nakijken voor je en dan ook bevestigen als het een bug is want daar kan je niet zeker van zijn.
Maar de klantendienst gaat geen contact nemen denk ik met Npo omdat ik dat vraag?
Ps kan jij het zelf eens testen op je app aub? Thanks!
@Leentje1973 de provider zal moeten als er meerdere hetzelfde probleem hebben. Alles gaat in samen spraak met....
Op mijn app kan ik dat niet testen want ik heb tv en internet nog bij Telenet. Dat gaat veranderen maar niet vandaag. Heb wel getest bij Telenet maar heb er geen probleem mee. Maar niet getreurd want ik sta op het punt naar Orange te gaan met alles. Was al mobiele klant.
@Leentje1973 goedemiddag,
verwijder de cache van die app ervan, verwijder dan de App eens.
Start je toestel volledig opneiw op.
Download hem dan eens opnieuw?
Josette heb alles eraf gedaan en weer app geinstalleerd en opnieuw opgestart.
Maar nee het probleem is er nog steeds. Ik ken niks opnemen op app van NPO...
Hebben jullie dit missch ook?
Ik moet nu bellen nr klantendienst maar hoe gaan die mensen mij nu met dát probleem kunnen helpen..... 😪