annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

VTM nieuws geen serie meer???

Topic gestart op: 28-04-20 21h11

Antwoorden: 9 antwoorden

colebjorn
Aspirant verkenner

VTM nieuws geen serie meer???

Beste, sinds een paar dagen is het VTM nieuws (19u) op de decoder niet meer als serie opneembaar. Voorheen was dit wel nog mogelijk.

Het laatavond nieuws is wel nog als serie geboekt

Mijn decoder is nog geconnecteerd met internet.

Dit is zeer vervelend

 

Labels (3)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@colebjorn  kan je de decoder eens met de knop aan de achterzijde uitzetten een minuut of twee wachten en terug aanzetten? Je kan ook de modem eerst eens herstarten en daarna de decoder. Daarna kijken of je het nieuws weer kan opnemen als serie. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing


Heb dit hier net eens even getest en kan VTM nieuws van 19u ook niet als serie opnemen. Dus geen probleem van de decoder, maar een algemeen issue waarschijnlijk.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  en @colebjorn  neem iemand van jullie dan eens contact op met de klantendienst of het Webcare team ( Messenger of Twitter ). Dan dient men dit eens door te geven want dan kan het dus voor meerdere niet werken. En voor we hier straks 100 posts hebben met hetzelfde probleem kan het misschien opgelost zijn of worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Voor mij is dat geen probleem, neem geen nieuws op. Als ik nieuws van 19u wil zien, dan doe ik dat op VTMGo via Chromecast.

Voor de rest heb ik geen probleem inzake opnames, serieopnames enz...

 @colebjorn kan dus beter eventueel contact opnemen met de klantendienst denk ik.

colebjorn
Aspirant verkenner

Ik neem contact met de klantendienst en laat het antwoord weten.

Leden met de meeste pluimen