annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbeteringsvoorstel: Start afspelen opname niet vanaf begin maar vanaf gebruikte "opnametijd voor".

Topic gestart op: 08-05-20 18h18

Antwoorden: 6 antwoorden

NicG
Gewaardeerd verkenner

Verbeteringsvoorstel: Start afspelen opname niet vanaf begin maar vanaf gebruikte "opnametijd voor".

Ik ben sinds kort overgestapt van Telenet Orange voor internet en TV. Als je een programma opneemt dan begint de opname meestal 5 of 10 minuten voor het verwachte begin van het programma. Deze tijd kan je instellen via de "opnametijd voor" instelling. Dit is hetzelfde voor de Orange TV decoder en Telenet Digicorder. Als je de opname dan daarna begint af te spelen op de Telenet Digicorder dan start deze niet bij het begin van de opname maar op de gebruikte "opnametijd voor". Dus 5 of 10 minuten na het begin van de opname. Hierdoor begint het af spelen dan redelijk in de buurt van het echte begin van het opgenomen programma. Bij Orange begint het afspelen altijd vanaf het begin van de opname. Hierdoor moet je altijd 5 of 10 minuten doorspoelen tot het programma effectief begint. Het gedrag van de Telenet Digicorder vind ik zelf veel gebruiksvriendelijker. Daarom mijn vraag om dit ook in Orange TV Decoder te implementeren.

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Rubenceup
Ervaren verkenner

Kleine tip: Door op de pijl naar rechts te duwen in een opname spring je meteen 5 minuten naar voor. Dan hoef je al een heel stuk minder door te spoelen 🙂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@NicG  als je een idee hebt kan je altijd 1 van de moderatoren vermelden. 

@Totem  zou hier eens een strategische geest een beroep op kunnen doen? De ideeen waaien door de Tipi tent heen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Daar zijn ze al jaren mee bezig bij alle providers..

Maar het komt er maar niet!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
NicG
Gewaardeerd verkenner

Zoals gezegd werkt dat bij Telenet wel al minstens een jaar.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen