Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-23 09h54
Antwoorden: 3 antwoorden
Orange shop heeft onze verkeerde digicorder afgesloten waardoor we nu al meer dan een week ZONDER tv zitten, net telefonisch contact gehad en het probleem kan pas opgelost worden na 16 november??!!
DIT KAN NIET!!!!!!!!!
Hier ongeveer hetzelfde probleem. Nieuwe tv box besteld, pakje kwijtgeraakt dus nu dossier tussen bpost en orange. Intussen (vorige week) werd oude tvbox gedeactiveerd, de nieuwe vermiste staat dan blijkbaar wel actief. Het enige antwoord dat ik krijg is dat het dossier 'in behandeling' is en nog even zal moeten wachten. Oude tvbox kan blijkbaar niet zomaar terug geactiveerd worden. Vanaf 8/11 zou er meer nieuws zijn, maar neen hoor. Daar sta je dan... .
Ga terug naar de shop en vecht het misschien daar uit?
Zal misschien niet goed doorgegeven zijn, of een fout langs hun kant, dan kunnen zij het misschien ook rechtzetten.
Ze zouden je bv een nieuwe digicorder kunnen meegeven, en die activeren.
En als ze de verkeerde hebben afgesloten, kan je dan de 2 niet gewoon omwisselen?
@Ellyvan goedemorgen,
je hoeft zo niet te schreeuwen hoor!
Dan zal het niet duidelijk zijn doorgegeven kan ook hé.
Je zal dat toch met die shop moeten oplossen,
wij kunnen je daar niet mee helpen.
Succes.