annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkeerde digicorder afgesloten

Topic gestart op: 07-11-23 09h54

Antwoorden: 3 antwoorden

Ellyvan
Aspirant verkenner

Verkeerde digicorder afgesloten

Orange shop heeft onze verkeerde digicorder afgesloten waardoor we nu al meer dan een week ZONDER tv zitten, net telefonisch contact gehad en het probleem kan pas opgelost worden na 16 november??!!

DIT KAN NIET!!!!!!!!!

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
DavyJ
Aspirant verkenner

Hier ongeveer hetzelfde probleem. Nieuwe tv box besteld, pakje kwijtgeraakt dus nu dossier tussen bpost en orange. Intussen (vorige week) werd oude tvbox gedeactiveerd, de nieuwe vermiste staat dan blijkbaar wel actief. Het enige antwoord dat ik krijg is dat het dossier 'in behandeling' is en nog even zal moeten wachten. Oude tvbox kan blijkbaar niet zomaar terug geactiveerd worden.  Vanaf 8/11 zou er meer nieuws zijn, maar neen hoor. Daar sta je dan... .

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Ga terug naar de shop en vecht het misschien daar uit?
Zal misschien niet goed doorgegeven zijn, of een fout langs hun kant, dan kunnen zij het misschien ook rechtzetten.
Ze zouden je bv een nieuwe digicorder kunnen meegeven, en die activeren.

En als ze de verkeerde hebben afgesloten, kan je dan de 2 niet gewoon omwisselen?  

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Ellyvan goedemorgen,

je hoeft zo niet te schreeuwen hoor!

Dan zal het niet duidelijk zijn doorgegeven kan ook hé.

Je zal dat toch met die shop moeten oplossen,

wij kunnen je daar niet mee helpen.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen