annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag ivm Orange Football

Topic gestart op: 29-08-20 15h04

Antwoorden: 1 antwoord

Krstf6
Aspirant verkenner

Vraag ivm Orange Football

Goedemiddag.

Ik ben een nieuwe abonnee, recent overgestapt van een andere provider. 1,5 week geleden is de installateur langsgekomen om alles te installeren en alles (tv, internet) werkt. Ik heb wel 1 probleem: in men abonnement zit ook Orange Football inclusief Belgisch voetbal. Thuis heb ik 2 tv's en dus ook 2 decoders. Wat is dan het probleem? Op 1 decoder krijg ik de zenders van Eleven Pro League en op de andere niet. In het begin kreeg ik nog een groen/blauw scherm om me te abonneren maar dat is ook weg, nu krijg ik al dagenlang een zwart scherm met witte tekst dat me vertelt dat de zender gecodeerd is, om eventueel 15 min te wachten. Dit terwijl op de andere tv deze zenders wel werken, op dezelfde inkomende tv lijn. Is er iemand die raad heeft of zal ik rechtstreeks naar de klantendienst bellen (het enige wat ik nog niet gedaan heb)? Of zal ik zoals de tekst vraagt letterlijk 15 min op die zender wachten (wat me een beetje belachelijk lijkt). 

Dank bij voorbaat.

Labels (3)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Josette
Wijze
Wijze

@Krstf6  goedenavond voor jou ook nog:

 

Tagnieuw.jpg

Op je vraag kan ik niet antwoorden heb niets met voetbal.

Laat ik aan de mannen en misschien wel andere vrouwen over.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen